Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων και η εφαρμογή του από Ελληνικές επιχειρήσεις

Ανδρεάδης, Βασίλειος (2007) Μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων και η εφαρμογή του από Ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L26_2007.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (18MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία προσδιορίζεται και αναλύεται η έννοια του μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων (customer relationship marketing-CRM). Ειδικότερα αποτελείται από δύο μέρη, το πρώτο αφορά την ανάπτυξη της θεωρίας του CRM και τη σχέση του με την επιχειρησιακή υποδομή και την τεχνολογία, ενώ το δεύτερο σχετίζεται με την εφαρμογή της θεωρίας στην πράξη. Το πρώτο μέρος περιλαμβάνει το Ιο, το 2ο, το 3ο και το 4ο κεφάλαιο. Το Ιο κεφάλαιο αποτελεί την εισαγωγή στο μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων. Το 2ο αναφέρεται στην εφαρμογή και τη χρήση του CRM ως τεχνολογικού συστήματος. Στο 3ο αναλύεται το εσωτερικό και το εξωτερικό περιβάλλον των πελατοκεντρικών επιχειρήσεων. Στο 4ο προσδιορίζονται και αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα που προκύπτουν από την εφαρμογή του μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων. Το δεύτερο μέρος περιέχει το 4ο, το 5ο και το 6ο κεφάλαιο. Τα κεφάλαια αυτά αποτελούν case studies και περιλαμβάνουν περιπτώσεις ελληνικών επιχειρήσεων που εφαρμόζουν το μάρκετινγκ πελατειακών σχέσεων.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Ντιό Δέσποινα
Uncontrolled Keywords: Προσωπικό μάρκετινγκ, Λειτουργίες συστήματος CRM, Μικροπεριβάλλον επιχείρησης, Μείγμα μάρκετινγκ, Επιχειρησιακό περιβάλλον
Subjects: Π > Πελατειακές σχέσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jun 2015 10:10
Last Modified: 24 Jun 2015 08:30
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6424

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top