Items where Subject is "Π > Προώθηση πωλήσεων"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: Β | Γ | Ζ | Κ | Μ | Ν | Π | Σ | Τ
Number of items at this level: 19.

Β

Βέρρου, Μαρία-Αικατερίνη and Χανδρινού, Σταματία (2019) Στρατηγικές περιεχομένου στα social media και διαδικτυακή συμπεριφορά καταναλωτή: Μελέτη του κλάδου των καλλυντικών = Content strategies in social media and online consumer behavior: The case of cosmetic companies. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γ

Γεωργούλα, Ευαγγελία (2012) Μελέτη περίπτωσης μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης από μια διαφημιστική εταιρία προώθησης προϊόντων από πόρτα σε πόρτα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Γιακουμή, Ελπίδα (2004) Προώθηση πωλήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ζ

Ζαχάρης, Θωμάς (2020) Μελέτη των απόψεων των συνεργατών της LR Health & Beauty = Study of the views of LR Health & Beauty. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Κ

Κίτσιος, Στέφανος (2018) Συγκριτική προσέγγιση του παραδοσιακού & του διαδικτυακού μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Καρτεράκη, Ειρήνη-Ελισάβετ (2012) Η επίδραση των ψυχογραφικών χαρακτηριστικών των νέων καταναλωτών στην αποδοτικότητα των προωθητικών ενεργειών των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μ

Μαμάτσιου, Αικατερίνη (2013) Το δίλλημα μεταξύ διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: περίπτωση της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μηλιόρδου, Βασιλική (2019) Μάρκες πολυτελείας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μιχαλοπούλου, Κασσιανή (2002) Τοποθέτηση νέου προϊόντος στην ελληνική αγορά τροφίμων και ποτών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Μουρτζίλα, Βασιλική (2014) Στρατηγικές παραγωγής, ανάπτυξης και προώθησης ελληνικών καινοτόμων προϊόντων: η περίπτωση του ροδάκινου στην περιοχή του νομού Ημαθίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Ν

Ναλμπαντή, Αναστασία (2009) Η διεθνής αγορά ετοίμων ενδυμάτων και οι μέθοδοι προώθησης των εισαγόμενων προϊόντων στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολοπούλου, Ευαγγελία Ι. (2013) Οι Έλληνο-Κινεζικές οικονομικές σχέσεις και η προώθηση των ελληνικών προϊόντων στην κινέζικη αγορά. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νικολόπουλος, Δημήτριος (2020) Αξιολόγηση ανοικτών συστημάτων διαχείρισης περιεχομένου, μελέτη περίπτωσης: κατασκευή διαδικτυακού τόπου παρουσίασης επιχείρησης πώλησης προϊόντων delicatessen. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Νοικοκύρη, Αναστασία and Κεσογλίδου, Σουλτάνα (2010) Ηλεκτρονικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Π

Πολυχρονιάδου, Θεοδώρα (2015) Διερεύνηση των αντιλήψεων των καταναλωτών για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των καταστημάτων παροχής τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη των καταστημάτων της πόλης της Καστοριάς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Σ

Σιγκριμή, Χρύσα (2005) Τεχνικές πωλήσεων επιχειρήσεων ηλεκτρονικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τ

Τάσση, Πολυξένη (2015) Ανάλυση αποτελεσματικότητας διαφημιστικών εκστρατειών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τράκα, Γεωργία (2015) Καινοτόμες πολιτικές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Τραχανάς, Απόστολος (2013) Μέσα προβολής και διαφήμισης που χρησιμοποιούν εθνικοί και διεθνείς οργανισμοί για τη γούνα (μελέτη περίπτωσης ελληνικής ομοσπονδίας γούνας). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

This list was generated on Sun May 16 01:04:17 2021 EEST.

Created by  Elidoc

To Top