Up a level |
Αλεξιάδου, Σόνια and Γεωργίτση, Μαρία (2013) Το λιανικό εμπόριο στο περιβάλλον των πληροφοριακών συστημάτων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ανδρικόπουλος, Κωνσταντίνος (2005) Ορισμός του "Category Management" και πως εφαρμόζεται στο σύγχρονο περιβάλλον του λιανεμπορίου και της βιομηχανίας στις κατηγορίες των καταναλωτικών προϊόντων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστολοπούλου, Αικατερίνη and Μάργια, Δήμητρα (2005) Τεχνικές προώθησης πωλήσεων : η πραγματικότητα σε διεθνές επίπεδο και η εφαρμογή τους στο ελληνικό λιανεμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ασλανίδου, Αναστασία (2013) Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων των εναλλακτικών τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γαλέτου, Αλεξάνδρα (2012) Διαφορές μεταξύ λιανικού, ηλεκτρονικού εμπορίου: πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα = Defferences between retail e-commerce advantaces and disadvantaces. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργίου, Χρυσή (2008) Ο κλάδος του παιδικού υποδήματος στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργογιάννη, Δήμητρα (2006) Η επιλογή και ο σχεδιασμός των χώρων πώλησης στις διεθνείς αλυσίδες λιανικού εμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γιαρένη, Γεωργία and Κοτζαγερίδου, Ροδούλα (2008) Η είσοδος νέων πολυεθνικών επιχειρήσεων στην ελληνική αγορά και οι επιπτώσεις τους στο ελληνικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιορδάνη, .Ελένη-Σταυρούλα (2008) Τρόποι ανάπτυξης και διεθνούς δραστηριοποίησης : η περίπτωση της εταιρείας λιανεμπορίου ELMEC. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωάννου, Γεωργία (2005) Το Franchising και οι διαφοροποιήσεις στον τρόπο εφαρμογής του στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοβέτσιος, Ιωάννης (2011) Ανάπτυξη εργαλείων για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης σε καταστήματα λιανικής πώλησης με άμεση εφαρμογή σε κατάστημα πώλησης: δερμάτινων ενδυμάτων, φωτιστικών, λευκών ειδών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κολοκοτρώνη, Σόνια (2007) Τα προϊόντα με ιδιωτικά σήματα (Private Label) και ο ρόλος τους στο σύγχρονο διεθνές λιανεμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοντορεπανίδης, Γεώργιος (2013) Διείσδυση διεθνικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου τροφίμων στην Ελλάδα και εγχώριες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούζαρη, Φωτεινή and Τζαμπάζη, Ειρήνη (2015) Σύγκριση της εικόνας των καταστημάτων "γρήγορης μόδας" στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κυρανούδη, Άννα and Παντελέρη, Σταυρούλα (2005) Τα διεθνή επιχειρηματικά μοντέλα και η εφαρμογή τους στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λουκά, Μαρία (2011) Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαμουτόπουλος, Αθανάσιος (2014) Λιανικές αγορές τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μεχράμποβα, Έλμινα (2012) Η διάθεση και η εμπορία των βιολογικών προϊόντων του Νομού Θεσσαλονίκης με έμφαση στη βιολογική λαϊκή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ορφανίδου, Αναστασία and Αλίεβα, Κριστίνα (2015) Η μέτρηση της εμπειρίας του καταστήματος. Μελέτες περιπτώσεων των Zara, Bershka, H&M και Nike Stores. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παντούλα, Ευγενία Γ. (2010) Η εξέλιξη του λιανικού εμπορίου στη χώρα μας και η παρουσία εμπορικών κέντρων: προβλέψεις για το μέλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαγεωργοπούλου, Ευτυχία Ε. (2017) Πληροφοριακά συστήματα στο λιανικό εμπόριο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πελοπίδας, Δημήτριος (2015) Development of shopping tourism in Kastoria. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χήτας, Ιάσονας (2019) Σχεδίαση και ανάπτυξη κατανεμημένου συστήματος ενδοεπιχειρησιακού σχεδιασμού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηθεοδώρου, Γεώργιος (2015) Ο ρόλος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και η αγορά λιανεμπορίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc