Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων

Λουκά, Μαρία (2011) Λιανική αγορά τροφίμων και η δυναμική των μικρομεσαίων καταστημάτων εναλλακτικών τροφίμων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L112_2011.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (478kB)

Abstract

Το θέμα της παρούσας μελέτης είναι πως οι μεγάλες αλυσίδες λιανικής εμπορίας τροφίμων θα συνεχίσουν να είναι πόλος έλξης του καταναλωτή. Οι αυξανόμενες τιμές των σούπερ μάρκετ, στην αγορά τροφίμων, ωθούν τον καταναλωτή να επιλέγει τα καταστήματα εναλλακτικών τροφίμων, δηλαδή αυτά με τις χαμηλότερες τιμές, βιολογικά, υγιεινά τρόφιμα ή προϊόντα παραδοσιακά παρασκευασμένα από συνεταιρισμούς γυναικών, εναλλακτικές πωλήσεις. Αυτός όμως ο ανταγωνισμός έχει ωθήσει τους εμπόρους των καταστημάτων αυτών να ρίχνουν τις τιμές, έτσι ώστε επιστρέφοντας ο καταναλωτής σε αυτά, να ανεβάσουν τα κέρδη τους. Όμως αυτό οδηγεί στο αντίθετο αποτέλεσμα που είναι η αύξηση του τζίρου των μικρομεσαίων καταστημάτων, όπως είναι τα μπακάλικα της γειτονιάς. Στόχος της εργασίας αυτής είναι να υιοθετηθούν τρόποι που θα προσελκύσουν τον καταναλωτή στην αγορά προϊόντων από τα μικρομεσαία καταστήματα έτσι ώστε να επιτευχθούν τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Πιτόσκα Ηλέκτρα
Uncontrolled Keywords: Αλυσίδες λιανικής εμπορίας τροφίμων, Λιανικό εμπόριο, Συνεταιρισμοί, Μικρομεσαία καταστήματα, Σούπερ Μάρκετ
Subjects: Λ > Λιανικό εμπόριο
Μ > Μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 29 May 2015 08:49
Last Modified: 29 May 2015 08:49
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4615

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top