Up a level |
Ασηκάκη, Κωνσταντίνα (2016) Το μάρκετινγκ στις πολυεθνικές εταιρίες. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δήμου, Άννα Σ. (2016) Κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής ανάπτυξης - επέκτασης μιας επιχείρησης: μελέτη της ISOMAT Α.Β.Ε.Ε. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαννάρας, Δημήτριος (2002) Κατάσταση και ο στρατηγικός σχεδιασμός του εξαγωγικού μάρκετινγκ της ελληνικής βιομηχανίας των προϊόντων μαστίχας και εξαγωγικές προοπτικές των μαστιχοπαραγωγών της Χίου στην Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαρογιάννη, Παναγιώτα (2015) Η διεθνοποίηση των ελληνικών επιχειρήσεων: η περίπτωση της Apivita. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζαρογουλίδου, Κλεονίκη Α. (2016) Εξωστρέφεια και διεθνές μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις: η περίπτωση του νομού Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θώμου, Αικατερίνη Π. (2018) Στρατηγικές μάρκετινγκ των ελληνικών επιχειρήσεων τροφίμων στην αγορά της Ινδίας. Η περίπτωση του ελαιολάδου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλυβιώτου, Ευφροσύνη (2005) Μάρκετινγκ πολυεθνικών εταιριών = Marketing of intrnational corporations. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κούτρου, Γαρυφαλλία-Άννα (2016) Η ελληνική αγορά μακεδονικού χαλβά και οι εφαρμογές του εξαγωγικού μάρκετινγκ στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Λίλε, Αντωνία and Μίχος, Μιχαήλ (2015) Η ανάπτυξη στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ από ελληνικές επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ματσούκα, Γεωργία (2016) Η ελληνική αγορά μακεδονικού χαλβά και οι εξαγωγικές δράσεις της εταιρίας Χαϊτόγλου στη διεθνή και ευρωπαϊκή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μικρώνη, Ακριβούλα – Αναστασία (2002) Κλαδικά επιχειρηματικά δίκτυα συνεργασιών (Clusters) ως νέα μορφή διεύρυνσης των εξαγωγικών και επενδυτικών δραστηριοτήτων των ελληνικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων (ΜΜΕ) στη διεθνή αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μυλωνά, Ανδρονίκη (2014) Διεθνές μάρκετινγκ. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νένου, Παναγιώτα (2004) Επενδυτική δραστηριότητα και προοπτικές ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων στα Βαλκάνια και την Ανατολική Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ξυδάκης, Γεώργιος (2022) Ψηφιακό μάρκετινγκ: η περίπτωση των εταιρειών video gaming. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ραυτόπουλος, Δημήτριος (2003) Μέθοδοι εισόδου σε διεθνείς αγορές. Το franchising και η εφαρμογή του. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σουρβαλής, Γεώργιος Χ. (2016) Προοπτικές ελληνικών προϊόντων και υπηρεσιών στην αγορά της Σουηδίας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στότογλου, Γερμανός Μ. and Χαραλαμπίδου, Μελίνα Ε. (2015) Διεθνές εμπόριο και αγροτική πολιτική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Συμεωνίδης, Στυλιανός (2007) Έρευνα αγοράς στο διεθνή χώρο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σωτηριάδου, Ευαγγελία (2004) Διεθνής έρευνα αγοράς. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαραλαμπάκη, Κωνσταντίνα (2002) Η ανταγωνιστικότητα και ο στρατηγικός σχεδιασμός ανάπτυξης της ελληνικής βιομηχανίας αλκοολούχων ποτών στις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης (Ε.Ε) και στις χώρες της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc