Up a level |
Βερνάδου, Βλοτίνα-Βαλεντίνα (2012) Βασικά χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες του marketing βιομηχανικών προϊόντων: αναφορά μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κοκκίνου, Θεοδώρα (2003) Κατάσταση και ανάπτυξη διεθνούς εμπορευματικής αγοράς ετοίμου ενδύματος και στρατηγικές συμμαχίες ελληνικών επιχειρήσεων στην Ανατολική και Δυτική Ευρώπη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πατίκα, Μαρία (2007) Η σύγκρουση της παγκόσμιας βιομηχανίας ειδών αθλητικής ένδυσης, με διεθνείς ενώσεις, στο θέμα των συνθηκών εργασίας σε χώρες χαμηλού εργατικού κόστους. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιμιλιώτη, Γαρυφαλλιά (2004) Τα χαρακτηριστικά και η αγοραστική συμπεριφορά του διεθνούς βιομηχανικού καταναλωτή. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Φαρμάκης, Αλέξανδρος (2012) Μελέτη ηλεκτρολογικής εγκατάστασης βιοτεχνίας εμπορίας λιπαντικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc