Up a level |
Ώττα, Μαρτινιανή (2016) Μελέτη των χαρακτηριστικών αλληλεπίδρασης των δικτυακών τόπων των ελληνικών ΜΜΕ και η χρήση των social media στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γκιουζελίδης, Τριαντάφυλλος (2016) Διερεύνηση των συνθηκών ίδρυσης Κοινωνικής Συνεταιριστικής Επιχείρησης (ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.) για την ανάδειξη της πολιτιστικής ταυτότητας των Πομάκων της Ροδόπης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Δράσκα, Πολυνίκη (2016) Οι προοπτικές ανάπτυξης του αγροτικού τομέα στο Νομό Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιατρίδου, Μαριάννα (2016) Εξέλιξη & προοπτικές της ελληνικής οινοποιίας. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωακείμ, Πηνελόπη Α. (2016) Στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας των επιχειρήσεων τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμπούρη, Μαρία (2016) Σχέσεις και επικοινωνία στην προσχολική αγωγή και εκπαίδευση. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ματούση, Αγγελική Ζ. (2016) Το προφίλ του σύγχρονου εκπαιδευτικού-δασκάλου στον Νομό Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπίμπα, Μαριάνθη (2016) Μουσειακό μάρκετινγκ. Η περίπτωση του μουσείου Ακρόπολης και η προσέλκυση μαθητών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νιάνιου, Ζωή (2016) Η επίδραση των ιστολογίων μόδας στην συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ταγιανόγλου, Αμβρόσιος (2016) Ανίχνευση συναισθηματικής δύναμης στο κοινωνικό web = Social web sentiment analysis. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσάμη, Χριστίνα (2016) Θρησκευτικός προσκυνηματικός τουρισμός στην πόλη της Καστοριάς. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc