Up a level |
Ακράτος, Ευάγγελος and Μακρίδης, Αλέξανδρος and Δεληγιάννης, Ιωάννης (2022) Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προστασία προσωπικών δεδομένων: το σκάνδαλο Cambridge Analytica, η περίπτωση της Netvizz, και τρέχουσες δυνατότητες εξόρυξης δεδομένων από το Facebook = Social Media and Personal Data Protection: Cambridge Analytica scandal, Netvizz case study, and current data extraction possibilities from Facebook. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τσιουλάκης, Βασίλειος (2021) Αξιολόγηση της χρήσης των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης Twitter και Instagram από τους Δήμους της Ελλάδας και του αντίκτυπου που έχουν στην ενασχόληση των πολιτών. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυρίδου, Αλεξάνδρα (2018) Web marketing for luxury brands: a product and country comparative study. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σαλασίδου, Μαρία (2018) Η χρήση των social media από ευρωβουλευτές. Συγκριτική ανάλυση των περιόδων 2009-2013 και 2013-2018. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χαλουλάκου, Βαρβάρα and Γιαννακούλα, Αλεξάνδρα (2016) Οι διαφημίσεις στα κοινωνικά δίκτυα: συγκριτική μελέτη της αποτελεσματικότητάς τους = Advertisements on social networks: comparative study of their effectiveness. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ώττα, Μαρτινιανή (2016) Μελέτη των χαρακτηριστικών αλληλεπίδρασης των δικτυακών τόπων των ελληνικών ΜΜΕ και η χρήση των social media στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ταγιανόγλου, Αμβρόσιος (2016) Ανίχνευση συναισθηματικής δύναμης στο κοινωνικό web = Social web sentiment analysis. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Στουγιάννης, Ιωάννης (2015) Μια συγκριτική μελέτη των ιστοσελίδων των Ακαδημαϊκών Τμημάτων του 1ου επιστημονικού πεδίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπηίνας, Γεώργιος (2015) The online promotional game in professional football. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πλατή, Δάφνη Κ. (2015) Χρήση του social media marketing και internet marketing από τα ελληνικά πολιτικά κόμματα στις Ευρωεκλογές του 2014. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νικόπουλος, Αλέξανδρος Ι. (2015) Το web marketing και social media marketing στις επιχειρήσεις εμπορίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μπάκα, Ζαχαρούλα (2014) Πώς επηρεάζεται η κοινή γνώμη από την δυνατότητα της διαδικτυακής επικοινωνίας και των μέσων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καλλού, Θεοδώρα (2014) Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στο ευρωπαϊκό κοινοβούλιο = Social media platforms at European Parliament. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολύχρος, Ηλίας (2014) Η χρήση του e-mail marketing στις επιχειρήσεις: μελέτες περιπτώσεων στο κλάδο των βιβλιοπωλείων - εκδοτικών οίκων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γερμετζίδη, Ελένη and Δρετουλάκη, Ειρήνη (2013) Το facebook ως εργαλείο προεκλογικής εκστρατείας στις εθνικές εκλογές του 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κιορπελίδου, Αθηνά (2013) Ομαδοποίηση και κατηγοριοποίηση τακτικών γραμματειακών εργασιών μέσω εργαλείου συχνών ερωτήσεων (faqs) για την ηλεκτρονική υποστήριξη της γραμματείας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βουζουλίδου, Ελβίτα and Σιμοπούλου, Ελένη (2012) Μέθοδοι αξιολόγησης ιστοσελίδων: η περίπτωση των νέων περιφερειακών ενοτήτων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ιωαννίδης, Κωνσταντίνος Π. (2012) Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ στο Facebook. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πολίτη, Ευαγγελία and Σπανού, Παρασκευή (2012) Η χρήση των social media από τους βουλευτές την περίοδο Απριλίου - Σεπτεμβρίου 2011. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καββαδία, Σοφία and Μιχαηλίδης, Τηλέμαχος (2012) Η χρήση των social media από τους βουλευτές του Ελληνικού κοινοβουλίου: μελέτη δύο περιόδων (Νοέμβριος 2011 - Ιανουάριος 2012). BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Σφηναρολάκη, Ιωάννα (2012) Μοτίβα συμμετοχής των πολιτών στα social media των κομμάτων στις εθνικές εκλογές του 2012. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Νάτσιου, Μαρία Α. (2011) Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλείο πολιτικού μάρκετινγκ στις Δημοτικές και Περιφερειακές εκλογές του 2010. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καραουλάνης, Ερμής (2010) Ποδοσφαιρικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο : αξιολόγιση και ανάλυση ιστοσελίδων των κορυφαίων ομάδων της Ευρώπης, Αγγλίας, Γαλλίας, Γερμανίας, Ιταλίας, Ισπανίας και σύγκριση με την Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Χατζηϊωαννίδου, Μαρία-Όλγα (2010) Το πέρασμα της πολιτιστικής κληρονομιάς στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Τογκαρίδου, Κωνσταντίνα (2010) Ευρωβουλευτές στο διαδίκτυο: ανάλυση ιστοσελίδων ευρωβουλευτών της θητείας 2004-2009. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βασιλειάδης, Αλέξιος (2010) Η χρήση της YouTube στην προεκλογική εκστρατεία του 2008 στην Αμερική. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαργαρίτης, Βασίλειος (2009) Αθλητικό μάρκετινγκ στο διαδίκτυο: αξιολόγηση και ανάλυση ιστοσελίδων ποδοσφαιρικών ομάδων Αγγλίας, Ισπανίας, Γερμανίας και Ελλάδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζελεπού, Ευθυμία (2008) Τα ευρωπαϊκά κόμματα στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάρα, Όλγα (2008) Πολιτικά κόμματα στο διαδίκτυο: διαφορές πολιτικής και πολιτιστικής κουλτούρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Γεωργάρα, Όλγα (2008) Πολιτικά κόμματα στο διαδίκτυο: διαφορές πολιτικής και πολιτιστικής κουλτούρας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ευθυμιάδου, Άννα and Μπέλλου, Ανδρομάχη (2007) Νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ελευθεριάδου, Ελένη (2006) Ευρωβουλευτές και χρήση διαδραστικής επικοινωνίας μέσω διαδικτύου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ριζάκη, Ασπασία (2006) Οι προεδρίες της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αλεξανδράκη, Ελένη (2006) Ολυμπιακοί αγώνες 2004 : υπηρεσίες και προβολή τους μέσα από το διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αποστολίδου, Παναγιώτα (2006) Ευρωεκλογές 2004 στο διαδίκτυο: ανάλυση των ιστοσελίδων των υποψηφίων ευρωβουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Πασχαλίδου, Ειρήνη Γ. (2005) Case study: Το ξενοδοχειακό e-marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ζήνδρου, Ζωή (2005) Μέθοδοι μέτρησης αποτελεσματικότητας ιστοσελίδων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Μαυροπούλου, Νικολέτα (2005) Ηλεκτρονική διακυβέρνηση στους Ο.Τ.Α. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Αράπογλου, Αθανασία (2005) Τα Ευρωπαϊκά Κοινοβούλια στο διαδίκτυο: μια συγκριτική ανάλυση και μελέτη. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θώμου, Βασιλική (2005) Ανάλυση και αξιολόγηση ιστοσελίδων στον τομέα της διασκέδασης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Καμπάς, Γεώργιος (2005) Προεκλογική εκστρατεία και διαδίκτυο "η άποψη υποψηφίων της Νέας Δημοκρατίας στις εθνικές εκλογές του 2004. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Θρασυβούλου, Χρυστάλλα (2005) Δημιουργία και αξιολόγηση διαφημιστικής καμπάνιας: η περίπτωση του ποτού Gordon's Space. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Παπαλουκά, Χριστίνα (2004) Case study: δημιουργία ιστοσελίδας ελλήνων διαδικτυακών πολιτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Βρεκού, Μαρία Β. (2004) Επικοινωνιακές στρατηγικές των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Κατζουράκη, Αντωνία and Ντόντης, Κωνσταντίνος (2003) Μοντέλα ηλεκτρονικού διεπιχειρείν και marketing. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Ρεΐζη, Γεωργία and Τσιαούση, Σοφία (2002) E-banking: νέες υπηρεσίες των ηλεκτρονικών τραπεζών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Created by Elidoc