Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης προϊόντων ΑΒ Βασιλόπουλος

Μάρτση, Ιωάννα (2018) Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συμπεριφορά καταναλωτή. Μελέτη περίπτωσης προϊόντων ΑΒ Βασιλόπουλος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC5_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία ερευνά την γενική συμπεριφορά των καταναλωτών και ειδικότερα την στάση τους προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας. Η καταναλωτική συμπεριφορά έχει πάντα μεγάλο ενδιαφέρον για περαιτέρω ανάλυση. Οι καταναλωτές είναι η βάση για την εξέλιξη της αγοράς. Χωρίς αυτούς, καμία παραγωγή προϊόντων δεν μπορεί να επιτύχει στο εμπόριο. Υπάρχουν κάποιοι εσωτερικοί και εξωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση των καταναλωτών οι οποίοι αναλύονται σε βάθος στο πρώτο κεφάλαιο αυτής της μελέτης. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας έχουν εισβάλει στην ζωή μας για μια καλύτερη ποιοτική ζωή με λιγότερα έξοδα. Τα τελευταία χρόνια οι καταναλωτές όλου του κόσμου έχουν πάρει μια πιο θετική στάση απέναντι στα ιδιωτικά σήματα, γιατί ικανοποιούν μεγάλο μέρος των προσδοκιών τους. Στην Ελλάδα τα προϊόντα με ιδιωτικό σήμα, εμφανίστηκαν για πρώτη φορά στα μέσα της δεκαετίας του 1990. Η αρχική αντίδραση των ανθρώπων ήταν αρνητική, γιατί θεωρούσαν τα ιδιωτικά σήματα ως υποκατάστατα κακής ποιότητας των εθνικών σημάτων. Αργότερα όμως, αποδείχθηκε πως τα προϊόντα ιδιωτών είναι αντάξια, σε τιμή και ποιότητα, των ανταγωνιστών. Μία από της ελληνικές εταιρείας που τόλμησε να παράγει προϊόντα με το δικό της όνομα ήταν η ΑΒ Βασιλόπουλος. Τα ιδιωτικά προϊόντα της οποίας αξιολογούνται ως τα καλύτερα της ελληνικής αγοράς λιανικού εμπορίου. Βασικός στόχος της εργασίας είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές ώστε να αγοράσουν προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και συγκεκριμένα εκείνα που παρασκευάζονται από την ελληνική βιομηχανία λιανικού εμπορίου, ΑΒ Βασιλόπουλος. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την συλλογή 200 ερωτηματολογίων, σε ηλεκτρονική μορφή, είναι ότι αυτοί που προτιμούν να αγοράζουν, πλέον, προϊόντα με ιδιωτική ετικέτα, δεν έχουν κάποια κοινά δημογραφικά χαρακτηριστικά Από το συγκεκριμένο δείγμα, αυτοί που αγοράζουν περισσότερο προϊόντα που παράγει η ΑΒ, είναι κυρίως νέοι με χαμηλό μηνιαίο καθαρό εισόδημα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Διαδικασία αγοραστικής απόφασης, Παράγοντες αγοραστικής απόφασης, Ιδιωτικά προϊόντα, Εθνικά προϊόντα, ΑΒ Βασιλόπουλος.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 04 Sep 2018 11:38
Last Modified: 04 Sep 2018 11:38
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9638

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top