Νικοκάβουρα, Αρετή (2017) Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
|
Text
DMC57_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Η επικοινωνία είναι μια διαδικασία ανταλλαγής μηνυμάτων ανάμεσα σε δύο ή και περισσότερους φορείς. Για τη διαφήμιση ο πομπός του μηνύματος είναι η επιχείρηση ή ο οργανισμός και ο δέκτης είναι η αγορά στόχος ή μια ομάδα ατόμων. Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας, ακολουθεί και διέπετε από τους κανόνες που διαμορφώνουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης της. Η κατανόηση της διαδικασίας και ο τρόπος με τον οποίο ο αποδέκτης επεξεργάζεται το εκπεμπόμενο μήνυμα είναι σημαντικοί παράγοντες για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Η διαδικασία είναι περίπλοκη και απαιτεί λεπτομερειακό σχεδιασμό. Σκοπός της εργασίας είναι η εξακρίβωση της πιθανής επίδρασης των καινοτόμων ή των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας υπάρχουν επιδράσεις ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και της παραδοσιακής και της καινοτόμου διαφήμισης και στην καταναλωτική συμπεριφορά.
| Item Type: | Thesis (BSc) |
|---|---|
| Corporate Creators: | Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία |
| Uncontrolled Keywords: | Παραδοσιακή Διαφήμιση, Καινοτόμος διαφήμιση, Συμπεριφορά καταναλωτή. |
| Subjects: | Δ > Διαφήμιση Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά |
| Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
| Date Deposited: | 31 Aug 2017 07:13 |
| Last Modified: | 31 Aug 2017 07:15 |
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8971 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
![]() |
View Item |



