Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση

Νικοκάβουρα, Αρετή (2017) Η υιοθέτηση της καινοτομίας στη διαφήμιση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC57_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η επικοινωνία είναι μια διαδικασία ανταλλαγής μηνυμάτων ανάμεσα σε δύο ή και περισσότερους φορείς. Για τη διαφήμιση ο πομπός του μηνύματος είναι η επιχείρηση ή ο οργανισμός και ο δέκτης είναι η αγορά στόχος ή μια ομάδα ατόμων. Η διαφήμιση ως μια μορφή επικοινωνίας, ακολουθεί και διέπετε από τους κανόνες που διαμορφώνουν τη διαδικασία ολοκλήρωσης της. Η κατανόηση της διαδικασίας και ο τρόπος με τον οποίο ο αποδέκτης επεξεργάζεται το εκπεμπόμενο μήνυμα είναι σημαντικοί παράγοντες για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης. Η διαδικασία είναι περίπλοκη και απαιτεί λεπτομερειακό σχεδιασμό. Σκοπός της εργασίας είναι η εξακρίβωση της πιθανής επίδρασης των καινοτόμων ή των παραδοσιακών μέσων διαφήμισης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας υπάρχουν επιδράσεις ανάμεσα στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και της παραδοσιακής και της καινοτόμου διαφήμισης και στην καταναλωτική συμπεριφορά.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Παραδοσιακή Διαφήμιση, Καινοτόμος διαφήμιση, Συμπεριφορά καταναλωτή.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 31 Aug 2017 07:13
Last Modified: 31 Aug 2017 07:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8971

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top