Πώς επηρεάζει το HACCP την διαδικασία Μάρκετινγκ ενός τρόφιμου

Σφρίντζερης, Παναγιώτης Δ. (2017) Πώς επηρεάζει το HACCP την διαδικασία Μάρκετινγκ ενός τρόφιμου. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D6_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία έχει ως αντικείμενο να μελετήσει την επίδραση του συστήματος HACCP (Hazard Analysis Critical Control Points) στο Τμήμα Marketing μιας επιχείρησης. Το Marketing σαν επιχειρηματική σκέψη και ενέργεια με τις θεμελιώδεις αρχές του στη σημερινή μορφή του ,έχει ως σκοπό να εντοπίζει και να ικανοποιεί τις ανάγκες των καταναλωτών με απώτερο στόχο το κέρδος για την επιχείρηση. Το σύστημα HACCP αναπόσπαστο μέρος του ISO 22000 ή του FSSC 22000 σαν προληπτικό σύστημα που αναγνωρίζει και καταγράφει όλους τους πιθανούς κινδύνους που μπορεί να συνδέονται με την παραγωγή ,την επεξεργασία ,τη διανομή μέχρι και την κατανάλωση των τροφίμων. Η διαχρονική εξέλιξη του συστήματος HACCP και η με νόμο επιβολή του στις επιχειρήσεις που παράγουν τρόφιμα. Η στρατηγική της ανάπτυξής του σε όλα τα στάδια και τα πεδία όπως και οι αρχές εφαρμογής του για κάθε επιχείρηση. Η ορολογία των όρων του HACCP και η σύνδεσή του με τα συστήματα διαχείρισης της Ποιότητας και τους φορείς ελέγχου. Η Έρευνα που στηρίχτηκε πάνω στο πώς και πόσο μπορεί ένα σύστημα ποιότητας να επηρεάσει την επιτυχή προώθηση ενός προϊόντος στην αγορά από εταιρίες που εφαρμόζουν HACCP. Πόσο αναγκαίο είναι το HACCP για την ίδια την εταιρία ,για την ώθηση που μπορεί να προσφέρει στην εταιρία σε σχέση με τον ανταγωνισμό ,η επίδρασή του γενικά στο προφίλ της, στον προγραμματισμό της και η συμβολή του στην αύξηση των πωλήσεων της κάθε εταιρίας που το εφαρμόζει. Στα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που αποκτά κάθε εταιρία εφαρμόζοντας το σύστημα που μπορεί να ανεβάσει κατ’ ελάχιστον τα κόστη αλλά μπορεί να εκτοξεύσει τις πωλήσεις και κατ’ επέκταση τα κέρδη .Στη μείωση των εξόδων από επιστροφές και ανακλήσεις προϊόντων. Η ισορροπημένη συνύπαρξη των τμημάτων Marketing και Ποιοτικού ελέγχου μιας εταιρίας. Τα διαφημιστικά πλεονεκτήματα που μπορεί να προσδώσει στο τμήμα Marketing ένα ασφαλές και ποιοτικό προϊόν που μέσα από το σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας (Τηλεόραση ,internet, social media) είναι καθημερινά μέσα στα σπίτια των καταναλωτών με σκοπό την αύξηση των πωλήσεων. Η αναγκαιότητα συνύπαρξης των τμημάτων Marketing και Ποιοτικού Ελέγχου. Η διασφάλιση της φήμης μιας εταιρίας μέσα από την εφαρμογή του HACCP και η παραδοχή των εταιριών για εφαρμογή του ανεξάρτητα από την υποχρέωση από το νόμο. Πως συμπλέκονται τα τμήματα Marketing και Ποιοτικού Ελέγχου σε κάθε εταιρία ,πως ένα ποιοτικά ασφαλές προϊόν μπορεί να γίνει στα χέρια του Μarketing στρατηγικό εργαλείο για κάθε επιχείρηση ,πως πιστεύουν οι ίδιες οι εταιρίες πως πρέπει να γίνεται η κατανομή πόρων στα τμήματα Marketing και Ποιότητας, την αύξηση των πωλήσεων και τελικά την αύξηση των κερδών της κάθε πιστοποιημένης με HACCP εταιρίας

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Hazard analysis critical control points (HACCP), Σύστημα HACCP,
Subjects: I > ISO standards
Π > Πρότυπα διαχείρισης ποιότητας
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 22 May 2017 06:25
Last Modified: 22 May 2017 06:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8727

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top