Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων

Γανωτή, Ζουμπουλία (2016) Η επίδραση του branding μέσω των κοινωνικών δικτύων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC50_2016.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα μελετηθεί η έννοια της αξίας της διαχείρισης της επωνυμίας, δηλαδή το ποσό που οι καταναλωτές είναι σε θέση να παραχωρήσουν για την απόκτηση ενός προϊόντος. Πιο συγκεκριμένα, θα ακολουθήσει η ιστορική αναδρομή της αξίας της από τότε που ξεκίνησε μέχρι και σήμερα. Ακολουθούν, τα χαρακτηριαστικά της επωνυμίας των προϊόντων, ο προσδιορισμός της αξίας της διαχείρισης της επωνυμίας, οι μέθοδοι μέτρησης της επωνυμίας της μάρκας, οι οποίοι είναι οι εξής η μέτρηση μάρκας επιβράβευσης, η αναγνωρισιμότητα της εμπορικής επωνυμίας στους καταταναλωτές και η διαμόρφωση της εικόνας της. Έπειτα, θα γίνει αναφορά σχετικά με την σύσφιξη σχέσεων και την ενεργοποίηση των καταναλωτών που ασκούν επιρροή στις μάρκες των προϊόντων καθώς και την διαχείριση της εταιρικής φήμης. Στη συνέχεια, θα παρουσιαστεί η έννοια των κοινωνικών δικτύων, η ιστορική αναδρομή τους από τότε που ξεκίνησαν μέχρι σήμερα, η χρήση και τα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, τα οφέλη, η σχέση διαδικτυακών ταυτοτήτων και ηθική της επικοινωνίας, θα ακολουθήσουν, οι παράγοντες ανάπτυξης διαδικτυακών ταυτοτήτων, η αποστασιοποιήση των χρηστών μέσω της ανωνυμίας, η ευκολία διαδικτυακών επαφών και τέλος ο κίνδυνος εθισμού στη χρήση των κοινωνικών δικτύων. Στη πορεία, θα αναλυθεί η επίδραση της διαχείρισης της επωνυμίας μέσω των κοινωνικών δικτύων, η διαχειριση της, η χρήση της αξίας της μάρκας, ο ρόλος των επώνυμων προϊόντων μέσω των κοινωνικών δικτύων, η αγοραστική συμπεριφορά του καταναλωτικού κοινού στις μάρκες από τα κοινωνικά δίκτυα και η διαδικασία λήψης αποφάσεων των καταναλωτών,ο κίνδυνος εθισμού των ατόμων από την χρήση τους, η επιρροή των χρηστών, τα οφέλη της επωνυμίας, η σημασία των κοινωνικών δικτύων στην υποστήριξη της, και η αξιοποίηση της επωνυμίας μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα. Επίσης, στο πρακτικό κομμάτι της εργασίας χρησιμοποιήθηκε ένα ερωτηματολόγιο ως ερευνητικό εργαλείο πρωτογενούς έρευνας. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε αναφέρεται στο εάν οι νέοι επηρεάζονται στην επιθυμία μιας επώνυμης μάρκας από την ενασχόληση τους με τα κοινωνικά δίκτυα. Στο τέλος της εργασίας διατυπώνονται τα αποτελέσματα της έρευνας του ερωτηματολογίου καθώς και τα συμπεράσματα της. Τέλος, στα παραρτήματα εμπεριέχονται οι πίνακες των αποτελεσμάτων από τις απαντήσεις του ερωτηματολογίου.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Επώνυμα προϊόντα, Καταναλωτική συμπεριφορά, Social media, Μάρκα
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 25 Jul 2016 11:01
Last Modified: 25 Jul 2016 11:01
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/8280

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top