Η κοινωνική και οικονομική διάσταση της τηλεόρασης στην Ελλάδα

Αφορδακός, Νικόλαος (2015) Η κοινωνική και οικονομική διάσταση της τηλεόρασης στην Ελλάδα. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC104_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Το αντικείμενο μελέτης της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι οι κοινωνικές και οικονομικές διαστάσεις της τηλεόρασης στην Ελλάδα. Ο σκοπός της εργασίας είναι διττός. Αφενός, θα μελετηθεί πώς η τηλεόραση συμβάλει στη διαμόρφωση στάσεων, αξιών, συμπεριφορών, όπου το πολυπαραγοντικό φαινόμενο της τηλεοπτικής παρουσίας έχει καταλάβει ουσιαστική θέση στον καθημερινό τρόπο σκέψης, επηρεάζοντας την ανθρώπινη εξέλιξη. Αφετέρου, θα αναλυθεί η διαδρομή που ακολούθησε η βιομηχανία της τηλεόρασης μέσα στο χρόνο, όπως επίσης η οικονομική φύση και οι οικονομικές λογικές που εφαρμόζει προς όφελος της. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε είναι η εξής: όσον αφορά το θεωρητικό κομμάτι, στηρίχθηκε σε ελληνική και ξένη βιβλιογραφία, σε συλλογικά έργα, σε αρθρογραφία και στο διαδίκτυο. Εν σχέσει με το πρακτικό κομμάτι, η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία τα οποία συλλέχθηκαν με τη μέθοδο της προσωπικής συνέντευξης σε σύμβουλο επικοινωνίας μεγάλων ιδιωτικών καναλιών. Έτσι, δόθηκε η δυνατότητα έγκυρης και άμεσης ενημέρωσης εκ των έσω, με επαγγελματίες του κλάδου της τηλεόρασης, για τις λογικές που ακολουθούνται σχετικά με τον τηλεοπτικό προγραμματισμό και την παραγωγή του τηλεοπτικού προϊόντος. Κλείνοντας, θα μπορούσαμε να πούμε ότι η τηλεόραση εκπέμπει ουσιαστικά τον παλμό της κοινωνίας, ακολουθεί τις δομές της και καθρεπτίζει τις πτυχές τόσο του μικρού οικογενειακού κλοιού, όσο και τις συνιστώσες μιας τοπικής, εθνικής και παγκόσμιας κοινωνικής και οικονομικής πραγματικότητας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δεληγκιαούρη Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Επικοινωνία, μαζική επικοινωνία, μέσα μαζικής ενημέρωσης, τηλεόραση, κοινή γνώ-μη, τηλεόραση και κοινωνία, οικονομία των ΜΜΕ, διαφήμιση, τηλεθέαση
Subjects: Μ > Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης - Ελλάδα
Τ > Τηλεόραση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Aug 2015 09:40
Last Modified: 26 Aug 2015 09:40
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/7596

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top