Το δίλλημα μεταξύ διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: περίπτωση της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων

Μαμάτσιου, Αικατερίνη (2013) Το δίλλημα μεταξύ διαφήμισης και προωθητικών ενεργειών σε περίοδο οικονομικής κρίσης: περίπτωση της ελληνικής βιομηχανίας τροφίμων. Masters thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
MBA5_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα εργασία παρέχει μια ανάλυση για την κατανομή του προϋπολογισμού από την διαφήμιση στην προώθηση των πωλήσεων για την Ελληνική Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών. Σκοπός της είναι να δείξει αν υπάρχει μετατόπιση των εξόδων διαφήμισης στα έξοδα προώθησης από το έτος 2008 μέχρι το έτος 2010. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι στα έξοδα διαφήμισης υπάρχει μια σημαντική μείωση, κυρίως λόγω του κόστους της διαφήμισης, όπως μείωση παρατηρήθηκε και στα προωθητικά έξοδα αλλά δεν υπάρχει μια σαφής τάση σε σχέση με την μετατόπιση των διαφημιστικών εξόδων στα έξοδα προώθησης διότι η κάθε εταιρεία δείχνει τη δική της προτίμηση ως προς την κατανομή του προϋπολογισμού της.

Item Type: Thesis (Masters)
Corporate Creators: Βλάχβεη Ασπασία
Uncontrolled Keywords: Μίγμα Επικοινωνίας, Κλάδος τροφίμων και ποτών (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Π > Προώθηση πωλήσεων
Divisions: Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 23 Jun 2015 06:25
Last Modified: 23 Jun 2015 06:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6915

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top