Η επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Χλιάπα, Αναστασία (2009) Η επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L27_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (10MB)

Abstract

Είναι φανερό ότι τα τελευταία χρόνια η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα παρουσιάζει ποσοτική και ποιοτική βελτίωση. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις οποιασδήποτε μορφής και ιδιαίτερα μικρού και μεσαίου μεγέθους, ιδρύονται, αναπτύσσονται και εξελίσσονται φυσιολογικά. Η όλη προσπάθεια έναρξης μιας επιχείρησης ξεκινάει από την λεγάμενη επιχειρηματική ιδέα, δηλαδή στην ιδέα στην οποία θα στηριχθεί όλος ο σχεδιασμός και η μορφή της νέας επιχείρησης. Η περιγραφή της επιχειρηματικής ιδέας ακολουθεί εκ παραλλήλου και υποβοηθά την διαδικασία αυτογνωσίας. Είναι άλλωστε λογικό ότι η αρχική, ακατέργαστη επιχειρηματική ιδέα ως κινητήρια δύναμη και άξονας της έμπνευσης του νέου επιχειρηματία είναι και κατεξοχήν προϊόν της δικής του φαντασίας, φιλοδοξίας και προσωπικότητας. Έτσι ο κάθε νέος επιχειρηματίας θα πρέπει προτού προχωρήσει στη δημιουργία της νέας του επιχείρησης να ετοιμάσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο, που στόχος του θα είναι να αναλύσει την υπάρχουσα κατάσταση ( αγορά, καταναλωτές ) και να καθοδηγήσει τις ενέργειες των μελών -στελεχών της επιχείρησης προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις και τακτικές.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάγγου Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Νομικές μορφές επιχειρήσεων, Πηγές χρηματοδότησης, Franchising
Subjects: Ε > Επιχειρηματικότητα
Ε > Επιχειρήσεις - Χρηματοδότηση
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jun 2015 12:10
Last Modified: 28 Sep 2016 11:28
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6455

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top