Χλιάπα, Αναστασία (2009) Η επιχειρηματικότητα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
L27_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (10MB) |
Abstract
Είναι φανερό ότι τα τελευταία χρόνια η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα παρουσιάζει ποσοτική και ποιοτική βελτίωση. Ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις οποιασδήποτε μορφής και ιδιαίτερα μικρού και μεσαίου μεγέθους, ιδρύονται, αναπτύσσονται και εξελίσσονται φυσιολογικά. Η όλη προσπάθεια έναρξης μιας επιχείρησης ξεκινάει από την λεγάμενη επιχειρηματική ιδέα, δηλαδή στην ιδέα στην οποία θα στηριχθεί όλος ο σχεδιασμός και η μορφή της νέας επιχείρησης. Η περιγραφή της επιχειρηματικής ιδέας ακολουθεί εκ παραλλήλου και υποβοηθά την διαδικασία αυτογνωσίας. Είναι άλλωστε λογικό ότι η αρχική, ακατέργαστη επιχειρηματική ιδέα ως κινητήρια δύναμη και άξονας της έμπνευσης του νέου επιχειρηματία είναι και κατεξοχήν προϊόν της δικής του φαντασίας, φιλοδοξίας και προσωπικότητας. Έτσι ο κάθε νέος επιχειρηματίας θα πρέπει προτού προχωρήσει στη δημιουργία της νέας του επιχείρησης να ετοιμάσει ένα επιχειρηματικό σχέδιο, που στόχος του θα είναι να αναλύσει την υπάρχουσα κατάσταση ( αγορά, καταναλωτές ) και να καθοδηγήσει τις ενέργειες των μελών -στελεχών της επιχείρησης προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις και τακτικές.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μάγγου Ειρήνη |
Uncontrolled Keywords: | Νομικές μορφές επιχειρήσεων, Πηγές χρηματοδότησης, Franchising |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικότητα Ε > Επιχειρήσεις - Χρηματοδότηση |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 Jun 2015 12:10 |
Last Modified: | 28 Sep 2016 11:28 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/6455 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |