Η στρατηγική του προϊόντος

Ζαβαροπούλου, Μαρία (2008) Η στρατηγική του προϊόντος. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L70_2008.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (13MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία με θέμα: «Η Στρατηγική του προϊόντος » περιέχει εννέα κεφάλαια. Με την βιβλιογραφική ανασκόπηση που πραγματοποιήθηκε, στα παρακάτω κεφάλαια θα ξεναγηθούμε σε βασικά και κύρια θέματα του προϊόντος όπως τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα, οι ιδιότητες του προϊόντος, το εμπορικό σήμα και άλλα. Μας βοηθάει να εξετάσουμε ποικίλα θέματα όπως τον κύκλο ζωής των προϊόντων, που περιλαμβάνει και το χαρτοφυλάκιο προϊόντων. Επίσης αναλύεται η στρατηγική του προϊόντος για τις σειρές, για την στρατηγική της τροποποίησης, διακοπής της παραγωγής και διάθεσης του προϊόντος. Σίγουρα δει' μπορούμε να μην παρατηρήσουμε την δομή των ομάδων αποδοχής του νέου προϊόντος. Τις κυριότερες διαδικασίες για την ανάπτυξη ενός νέου προϊόντος, και να συνεχίσουμε με την ανάπτυξη και την εξέλιξη μιας τόσο επιτυχημένης, και παγκόσμιος αναγνωρισμένης επιχείρησης όπως είναι η Coca-Cola.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννίκης Στέφανος
Uncontrolled Keywords: Κατάταξη προϊόντων, Ιδιότητες προϊόντος, Ποιότητα προϊόντος, Αποδοχή προϊόντος, Coca-Cola
Subjects: Π > Προϊόντα
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 16 Jun 2015 08:35
Last Modified: 16 Jun 2015 08:35
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5978

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top