Ανάπτυξη και εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά

Μπρουσοβάνα, Ιωάννα-Ειρήνη (2005) Ανάπτυξη και εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR40_2005.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (12MB)

Abstract

Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να παρουσιαστεί η διαδικασία εισαγωγής ενός νέου προϊόντος ή μιας νέας υπηρεσίας στην αγορά, από τη στιγμή που συλληφθεί η ιδέα μέχρι και τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί το λανσάρισμα στην αγορά. Προσπαθώντας λοιπόν να ανιχνεύσουμε το τοπίο γύρω από μια σύγχρονη επιχείρηση θα συναντήσουμε ένα διαρκώς αυξανόμενο ανταγωνιστικό περιβάλλον το οποίο χαρακτηρίζεται από μείωση του κύκλου ζωής των προϊόντων, κορεσμένες αγορές, διαρκώς μεταβαλλόμενα μερίδια αγοράς ταχείες αλλαγές στις ανάγκες των καταναλωτών, αλλαγές στο οικονομικό περιβάλλον (απελευθέρωση και διεθνοποίηση των αγορών, συνεργασίες μεταξύ επιχειρήσεων), ταχείες τεχνολογικές εξελίξεις μέσα από τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών, των τηλεπικοινωνιών και της επιστήμης των πληροφοριών, καθώς και κατάργηση των παραδοσιακών εμπορικών συνόρων μέσα από τις συμμαχίες μεταξύ επιχειρήσεων και το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τολιόπουλος Ευθύμιος
Uncontrolled Keywords: Νέο προϊόν, Ανάπτυξη προϊόντος, Στρατηγικός σχεδιασμός προϊόντος, Πρωτόπυπα προϊόντα
Subjects: Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 12 Jun 2015 07:24
Last Modified: 12 Jun 2015 07:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/5667

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top