Οι δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία των μοναστηριών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας

Παππά, Βαλεντίνα and Πένδος, Αντώνιος (2013) Οι δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία των μοναστηριών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC46_2013.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της επικοινωνιακής δραστηριοποίησης των ιερών μονών. Η μελέτη της επικοινωνιακής στρατηγικής των μοναστηριών της περιφερειακής ενότητας Πέλλας βρίσκεται στο επίκεντρο της εργασίας. Η εργασία χρησιμοποίησε τα μεθοδολογικά εργαλεία της πρωτογενούς έρευνας με συνεντεύξεις. Συνολικά τέσσερα μοναστήρια συμμετείχαν στην πρωτογενή έρευνα, όπου και έλαβαν χώρα ισάριθμες συνεντεύξεις. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας η πίστη λειτουργεί ως βασικό μέσο επικοινωνίας και φορέας των μηνυμάτων ενώ η προσωπική επαφή με τους πιστούς διαδραματίζει καίριο ρόλο στην επικοινωνιακή στρατηγική των μοναστηριών. Δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις στις απαντήσεις ανά μοναστήρι, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι η επικοινωνιακή στρατηγική με τα μέσα ενημέρωσης διαμορφώνεται από τη μητρόπολη.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μπιμπίτσος Χρήστος
Uncontrolled Keywords: Προβολή των μοναστηριών, Ελληνικά μοναστήρια, Ιερές Μονές (Ν. Πέλλας)
Subjects: Μ > Μοναστήρια
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 03 Jun 2015 06:42
Last Modified: 29 Mar 2016 13:20
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4963

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top