Παππά, Βαλεντίνα and Πένδος, Αντώνιος (2013) Οι δημόσιες σχέσεις και επικοινωνία των μοναστηριών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC46_2013.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει τα βασικά χαρακτηριστικά της επικοινωνιακής δραστηριοποίησης των ιερών μονών. Η μελέτη της επικοινωνιακής στρατηγικής των μοναστηριών της περιφερειακής ενότητας Πέλλας βρίσκεται στο επίκεντρο της εργασίας. Η εργασία χρησιμοποίησε τα μεθοδολογικά εργαλεία της πρωτογενούς έρευνας με συνεντεύξεις. Συνολικά τέσσερα μοναστήρια συμμετείχαν στην πρωτογενή έρευνα, όπου και έλαβαν χώρα ισάριθμες συνεντεύξεις. Με βάση τα ευρήματα της έρευνας η πίστη λειτουργεί ως βασικό μέσο επικοινωνίας και φορέας των μηνυμάτων ενώ η προσωπική επαφή με τους πιστούς διαδραματίζει καίριο ρόλο στην επικοινωνιακή στρατηγική των μοναστηριών. Δεν παρατηρήθηκαν διαφοροποιήσεις στις απαντήσεις ανά μοναστήρι, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι η επικοινωνιακή στρατηγική με τα μέσα ενημέρωσης διαμορφώνεται από τη μητρόπολη.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μπιμπίτσος Χρήστος |
Uncontrolled Keywords: | Προβολή των μοναστηριών, Ελληνικά μοναστήρια, Ιερές Μονές (Ν. Πέλλας) |
Subjects: | Μ > Μοναστήρια |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 03 Jun 2015 06:42 |
Last Modified: | 29 Mar 2016 13:20 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/4963 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |