Τραπεζικό μάρκετινγκ και e-banking

Τσιαφίτσας, Δημήτρης (2009) Τραπεζικό μάρκετινγκ και e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR56_2009.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB)

Abstract

Ο στόχος της εργασίας είναι να εξερευνηθεί ο ρόλος του e-banking ως κανάλι διανομής και δημιουργίας υπηρεσιών ποιότητας στο τραπεζικό κλάδο και να αναλυθεί το αν το e-banking θα μπορέσει να αντικαταστήσει το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα διανομής τραπεζικών υπηρεσιών ή θα είναι συμπληρωματικό στο παραδοσιακό τρόπο διανομής. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να βρεθεί και να αναλυθεί το τι γίνεται στον κλάδο των Ελληνικών τραπεζών και αν μπορεί το e-banking να αποτελέσει καλύτερο μέσω εξυπηρέτησης των πελατών. Βασικό κομμάτι της μελέτης θα αποτελέσει και η διευκρίνηση του όρου υπηρεσία αλλά και συμπεριφορά καταναλωτή.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Δράμαλη Άννα
Uncontrolled Keywords: E-banking, Καταναλωτική συμπεριφορά, Τραπεζικό μάρκετινγκ, Ικανοποίηση πελατών, Τραπεζικές υπηρεσίες
Subjects: Η > Ηλεκτρονική τραπεζική
Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Καταθετηρίου
Date Deposited: 14 May 2015 16:59
Last Modified: 15 Jun 2016 06:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3866

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top