Τσιαφίτσας, Δημήτρης (2009) Τραπεζικό μάρκετινγκ και e-banking. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
XR56_2009.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (6MB) |
Abstract
Ο στόχος της εργασίας είναι να εξερευνηθεί ο ρόλος του e-banking ως κανάλι διανομής και δημιουργίας υπηρεσιών ποιότητας στο τραπεζικό κλάδο και να αναλυθεί το αν το e-banking θα μπορέσει να αντικαταστήσει το παραδοσιακό τραπεζικό σύστημα διανομής τραπεζικών υπηρεσιών ή θα είναι συμπληρωματικό στο παραδοσιακό τρόπο διανομής. Το αντικείμενο της εργασίας είναι να βρεθεί και να αναλυθεί το τι γίνεται στον κλάδο των Ελληνικών τραπεζών και αν μπορεί το e-banking να αποτελέσει καλύτερο μέσω εξυπηρέτησης των πελατών. Βασικό κομμάτι της μελέτης θα αποτελέσει και η διευκρίνηση του όρου υπηρεσία αλλά και συμπεριφορά καταναλωτή.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Δράμαλη Άννα |
Uncontrolled Keywords: | E-banking, Καταναλωτική συμπεριφορά, Τραπεζικό μάρκετινγκ, Ικανοποίηση πελατών, Τραπεζικές υπηρεσίες |
Subjects: | Η > Ηλεκτρονική τραπεζική Τ > Τραπεζικό μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Καταθετηρίου |
Date Deposited: | 14 May 2015 16:59 |
Last Modified: | 15 Jun 2016 06:46 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/3866 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |