Κατανάλωση της μόδας. Πως η εμπειρία της επωνυμίας επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών

Τουράμπη, Χριστίνα (2021) Κατανάλωση της μόδας. Πως η εμπειρία της επωνυμίας επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
IT8_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (2MB)

Abstract

Το «Fashion Branding» στην Ελληνική γλώσσα μεταφράζεται ως η μάρκα Μόδας. Στον επαγγελματικό χώρο του τομέα της Μόδας, χρησιμοποιούμε τη φράση «Εμπορική Επωνυμία», δηλαδή η μάρκα ενός ενδύματος ή προϊόντος Μόδας. Η διαδικασία η οποία σχετίζεται με τη δημιουργία μίας μοναδικής επωνυμίας και εικόνας για ένα προϊόν Μόδας στο μυαλό των καταναλωτών, κυρίως μέσω των διαφημιστικών εκστρατειών με ένα συναφή θέμα, ονομάζεται μάρκα Μόδας. Η «Εμπορική Επωνυμία» μίας επιχείρησης στοχεύει στη δημιουργία μίας σημαντικής και διαφοροποιημένης παρουσίας στην αγορά της Μόδας, η οποία προσελκύει και διατηρεί πιστούς πελάτες. Σκοπός της εργασίας μου είναι <<Πως η εμπειρία της επωνυμίας επηρεάζει την αφοσίωση των πελατών στην Ελλάδα>>. Κίνητρο γραφής του συγκεκριμένου θέματος είναι η έλλειψη των βιβλιογραφικών πηγών και ερευνών στην Ελλάδα . Η παρούσα εργασία θα προσπαθήσει να απαντήσει αρχικά για τον ακαδημαϊκό κόσμο σε κάποια βασικά ερωτήματα σχετικά με την μόδα και στην συνέχεια θα διερευνήσει πως μια επιχείρηση στην Ελλάδα επηρεάζεται από την πίστη του πελάτη και τι συνέπειες έχει στον επαγγελματικό κόσμο . Αναλυτικότερα στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας αφορά την ιστορία της μόδας από το 1900 έως το 2000 , τα είδη στυλ τα οποία έρχονται και επανέρχονται, τα είδη υφασμάτων και επίσης αναφέρουμε την σημασία της επωνυμίας και την εμπειρία της επωνυμίας. Στο δεύτερο τονίζουμε την αφοσίωση στην επωνυμίας και πως τη μετράμε, πως κερδίζετε και των ρολό της ικανοποίησης των πελατών μας και επίσης τα στελέχη πωλήσεων και τους τρόπους ενίσχυσης της αφοσίωσης των πελατών. Στην συνέχεια ακολούθησε το τρίτο κεφάλαιο που επικεντρωθήκαμε στην ηθική κατανάλωση, στην κουλτούρα της μόδας και την ιστορία των hoodies επίσης και στην πίστη του καταναλωτή και στην ανάπτυξη της οικονομίας. Στο τέταρτο κεφάλαιο τονίζουμε τα οικονομικά στοιχειά κατανάλωσης της μόδας. Στο δεύτερο μέρος εργασίας παρουσιάζεται το «Ερευνητικό Μέρος» όπου περιλαμβάνει μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της παρούσας εργασίας. Έτσι, αρχικά συγκεντρώνονται όλες οι ερωτήσεις των ερωτηματολογίων και οι απαντήσεις από τα ερωτηματολόγια. Η εργασία ολοκληρώνεται με την βιβλιογραφία η οποία χρησιμοποιείται για την υλοποίησης της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κορωνάκη Ειρήνη
Uncontrolled Keywords: Fashion Branding, Μόδα, Κατανάλωση, Εμπορική επωνυμία, Ελλάδα.
Subjects: Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Π > Προϊόντα - Εμπορική ονομασία
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Divisions: Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Mar 2022 06:48
Last Modified: 18 Mar 2022 06:48
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11611

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top