Ντιζέ, Χριστίνα Ι. (2021) Πως το ψηφιακό Μάρκετινγκ βοήθησε μια επιχείρηση κατά την διάρκεια του Κορονοϊού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
| ![[img]](http://anaktisis.uowm.gr/style/images/fileicons/text.png) | Text D9_2021.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) | 
Abstract
Η παγκόσμια πανδημία του Covid-19, έχει επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο σε διάφορους τομείς της οικονομικής και κοινωνικής ζωής των ατόμων. Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ και η διαφήμιση δεν θα μπορούσαν να αποτελέσουν εξαίρεση. Ωστόσο, αντιθέτως από την πλειονότητα των οικονομικών κλάδων και βιομηχανιών όπου η πανδημία είχε κυρίως αρνητικά αποτελέσματα, στο ψηφιακό μάρκετινγκ αυτά ήταν ως επί το πλείστων θετικά. Ο ιός δημιούργησε πολλές αβεβαιότητες μεταξύ πελατών και εμπόρων, όσον αφορά την υγεία, την κοινωνική ζωή, οικονομική σταθερότητα, απασχόληση κ.λπ.. Ταυτόχρονα, οδήγησε και σε αλλαγές της καθημερινής συμπεριφοράς όπως η απομακρυσμένη εργασία, η υιοθέτηση σχολικής εκπαίδευσης στο σπίτι, ο μεγαλύτερος χρόνος στο Διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η αυξημένη προσοχή στην υγεία και υγιεινή, η αποφυγή πολυσύχναστων περιοχών, η στροφή προς διαδικτυακό περιεχόμενο κ.λπ. Η αλλαγή συμπεριφοράς, επέφερε μια στροφή προς τις ψηφιακές πλατφόρμες και το ψηφιακό περιεχόμενο, η οποία δημιούργησε νέες ευκαιρίες για τους εμπόρους και τις εμπορικές μάρκες να συνδεθούν ψηφιακά με τους πελάτες τους σήμερα, περισσότερο από ποτέ. Η επιχειρηματική δραστηριότητα δέχτηκε μεγάλο πλήγμα και η «απόσταση» που δίνει το διαδίκτυο από την φυσική πραγματικότητα, αποτέλεσε την βάση για την συνέχιση της λειτουργίας πολλών επιχειρήσεων. Η ψηφιοποίηση της επιχειρηματικής δραστηριότητας αποτέλεσε μονόδρομο για πολλές επιχειρήσεις ενώ άλλες απλά επέσπευσαν τις διαδικασίες ψηφιοποίησής τους. Αυτή όλη η μετατόπιση επηρέασε και το ψηφιακό μάρκετινγκ που πλέον αποτελεί το κύριο και σε πολλές περιπτώσεις το μοναδικό μέσο μάρκετινγκ, για αρκετούς κλάδους της βιομηχανίας. Αυτή η εργασία δημιουργήθηκε αφενός, σε μια προσπάθεια να τονιστεί, να αναλυθεί και να κατανοηθεί ο αντίκτυπος της πανδημίας COVID-19 στο ψηφιακό μάρκετινγκ και αφετέρου, να ερευνηθεί το κατά πόσο το ψηφιακό μάρκετινγκ βοήθησε τις επιχειρήσεις την περίοδο αυτήν.
| Item Type: | Thesis (BSc) | 
|---|---|
| Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης | 
| Uncontrolled Keywords: | Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Πανδημία COVID-19, Ψηφιοποίηση επιχειρήσεων, Μελέτες περιπτώσεων | 
| Subjects: | Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ Ε > Επιχειρήσεις | 
| Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) | 
| Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης | 
| Date Deposited: | 03 Mar 2022 09:12 | 
| Last Modified: | 03 Mar 2022 09:12 | 
| URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11598 | 
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
|  | View Item | 


