Αεροπορικές εταιρείες και μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης

Λούμσι, Μάριος (2021) Αεροπορικές εταιρείες και μάρκετινγκ με μέσα κοινωνικής δικτύωσης: μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC27_2021.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

Η συγκεκριμένη έρευνα αποτελεί κομμάτι της μελέτης περίπτωσης έξι αεροπορικών εταιρειών, της Aegean Airlines, της Air France, της Alitalia, της Lufthansa, της Qatar Airways και της Ryanair στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Για την έρευνα πραγματοποιήθηκε ανάλυση του περιεχομένου στα Κοινωνικά Δίκτυα όπως είναι το Facebook, το Instagram, το Twitter, το LinkedIn και το Youtube σε διάστημα έξι μηνών, και συγκεκριμένα από τον μήνα Δεκέμβριο του 2019 έως τον μήνα Απρίλιο του 2020. Σκοπός της έρευνας είναι να γίνει αντιληπτή η στρατηγική διαχείρισης των λογαριασμών που χρησιμοποιεί η κάθε αεροπορική εταιρεία στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, με ποιον τρόπο επικοινωνεί με τους χρήστες, τι είδους περιεχόμενο δημοσιεύεις σε κάθε Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης ξεχωριστά, πως αντιδράει η κάθε αεροπορική εταιρεία σε αρνητικά και θετικά σχόλια χρηστών, πόσο και σε ποιές χρονικές περιόδους χρησιμοποιεί είτε περισσότερο και είτε λιγότερο τα διάφορα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης καθώς και σε ποιά Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης η κάθε αεροπορική εταιρεία έχει περισσότερους ακόλουθους. Για την καταγραφή των στατιστικών στοιχείων της έρευνας, δημιουργήθηκαν πέντε διαφορετικές σχάρες καταγραφής αποτελεσμάτων όπου έγινε η συλλογή διαφόρων πληροφοριών σχετικά με τα ερωτήματα της έρευνας. Στα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάζονται αναλυτικά και με σχεδιαγράμματα οι απαντήσεις που τέθηκαν από τα ερευνητικά ερωτήματα, καθώς παρουσιάζεται και η σχάρα της καταγραφής των πληροφοριών, και οι πιθανές μελλοντικές έρευνες που μπορούν να πραγματοποιηθούν.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, Στρατηγική Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης, Αεροπορικές εταιρείες, Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Youtube, Aegean Airlines, Air France, Alitalia, Lufthansa, Qatar Airways, Ryanair.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 27 Sep 2021 09:58
Last Modified: 27 Sep 2021 10:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/11316

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top