Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών

Καμενίτσα, Θωμαή (2020) Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά τη διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC21_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνηθούν οι παράγοντες και τα κριτήρια που επηρεάζουν τους καταναλωτές κατά την διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών. Πιο συγκεκριμένα, στη μελέτη αναλύεται η κύρια ενασχόληση του ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και η θέση του μάρκετινγκ και των στρατηγικών μάρκετινγκ σε αυτό, παραθέτοντας διεξοδικά τα εργαλεία τα οποία χρησιμοποιούνται για τη προώθηση του. Παράλληλα αναλύεται η θέση των social media (κοινωνικών δικτύων) που αποτελεί ένα νέο εργαλείο για τις εταιρείες προκειμένου να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Εν συνεχεία, αναλύεται η χρήση του social media marketing (μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα). Κατόπιν παρατίθενται οι παράγοντες και τα κριτήρια σύμφωνα με τα οποία δρουν οι καταναλωτές κατά την διάρκεια των ηλεκτρονικών τους αγορών όπως και τα στάδια λήψης της διαδικτυακής τους απόφασης. Η μελέτη συνεχίζει με τους αντιληπτούς από τους καταναλωτές κινδύνους, πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την ηλεκτρονική αγορά. Η εργασία αυτή ολοκληρώνεται με την έρευνα που δημιουργήθηκε προκειμένου να διερευνηθούν τα κριτήρια και οι παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές, όπως επίσης ποια είναι τα προϊόντα προτίμησης τους αλλά και τι είναι αυτό που τους κάνει να αποχωρούν από ένα δικτυακό περιβάλλον προώθησης προϊόντων. Η έρευνα αυτή ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα στα οποία φαίνεται ότι τα κριτήρια παίζουν σημαντικό ρόλο στην απόφαση ολοκλήρωση μιας ηλεκτρονικής αγοράς. Συγκεκριμένα η έρευνα δείχνει ότι τα κριτήρια τα οποία επηρεάζουν τους καταναλωτές προκειμένου να εμπιστευτούν το κατάστημα και να ολοκληρώσουν την αγορά τους στρέφονται γύρω από τα τεχνικά και αισθητικά χαρακτηριστικά του ιστότοπου κάτι το οποίο επαληθεύεται και από το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας στο οποίο εμπεριέχονται οι τεχνικές των υπεύθυνων μάρκετινγκ των εταιρειών.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ, Μάρκετινγκ στα κοινωνικά δίκτυα, Παράγοντες, Κριτήρια, Καταναλωτική συμπεριφορά.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Jul 2020 11:15
Last Modified: 13 Jul 2020 11:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10368

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top