Έρευνα σε καταναλωτές για τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων.

Κυπαρίσση, Μαρία (2020) Έρευνα σε καταναλωτές για τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC9_2020.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν εισβάλει πολύ γρήγορα στην καθημερινή ζωή των ανθρώπων με αποτέλεσμα να κυριαρχούν και να επιφέρουν σημαντικές εξελίξεις στον επιχειρησιακό τομέα του μάρκετινγκ οδηγώντας τον καταναλωτή στην αγορά ενός προϊόντος. Η παρούσα μελέτη που ακολουθεί αποσκοπεί στη διερεύνηση απόψεων των καταναλωτών με θέμα τη συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Αρχικά, γίνεται παρουσίαση της έννοιας του διαδικτυακού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις και έπειτα ακολουθεί μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στα χαρακτηριστικά των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Βασικός σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθάνε στην έρευνα των καταναλωτών οδηγώντας τους στην αγορά ενός προϊόντος, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η έρευνα διεξήχθη μέσω συμπλήρωσης ηλεκτρονικών ερωτηματολογίων, τα οποία διερευνούν τις απόψεις των καταναλωτών για την συμβολή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η μεθοδολογία βασίζεται τόσο στην πρωτογενή όσο και στη δευτερογενή έρευνα. Η πρωτογενής έρευνα αφορά την ποσοτική εκτίμηση ως προς την έρευνα σε καταναλωτές σχετικά με τον βαθμό της συμβολής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Η δευτερογενής έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της χρήσης κατάλληλης βιβλιογραφίας που πλαισιώνει το εν λόγω θέμα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τσακιρίδου Δόμνα
Uncontrolled Keywords: Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Social media, Καταναλωτική συμπεριφορά, Μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, Προώθηση προϊόντων.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 08 Jul 2020 06:24
Last Modified: 08 Jul 2020 06:24
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10347

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top