Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Ρωμιοπούλου, Μαρία (2019) Μέτρηση της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC34_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια μελέτης και διερεύνησης της επιρροής των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν ένα αναπόσπαστο, πλέον, κομμάτι της καθημερινότητας, επηρεάζοντας συχνά τους περισσότερους τομείς της ζωής των πολιτών. Στην εν λόγω μελέτη διερευνάται αυτή η επιρροή, μέσα από μια ποσοτική έρευνα με ένα δομημένο ερωτηματολόγιο, αλλά και μέσα από την παρουσίαση παλαιότερων ερευνών. Αρχικά πραγματοποιείται μια βιβλιογραφική ανασκόπηση στην υπάρχουσα διεθνής βιβλιογραφία, ενώ έπειτα ακολουθεί η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε με την διανομή ερωτηματολογίων και την ανάλυση των απαντήσεων αυτών. Τέλος, παρατίθενται τα αποτελέσματα της παρούσας μελέτης.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Social media, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Επιρροή, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Σ > Στρατηγικός προγραμματισμός
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 01 Oct 2019 08:46
Last Modified: 01 Oct 2019 08:46
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10128

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top