Δημιουργία εταιρικού web site και search engine optimization

Κουφού, Ευδοκία (2019) Δημιουργία εταιρικού web site και search engine optimization. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC24_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά την δημιουργία ενός εταιρικού website και το Search Engine Optimization (SEO). Η εργασία αυτή χωρίζεται σε δύο μέρη. Συγκεκριμένα το πρώτο τμήμα αφορά το θεωρητικό μέρος και το δεύτερο τμήμα της εργασίας αναφέρεται στο πρακτικό κομμάτι. Αναλυτικότερα, το πρώτο κεφάλαιο αναλύει την σημασία του SEO και γνωστοποιεί στον αναγνώστη την έννοια του όρου και ποια είναι η λειτουργία και τα κριτήρια του σε σχέση με τις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, αναφέρονται οι δύο μεγάλες κατηγορίες του SEO. To black και το white hat SEO. Η πρώτη κατηγορία αφορά τις τακτικές που δεν εγκρίνονται από τις μηχανές αναζήτησης αλλά είναι αποτελεσματικές σε σχέση με την κατάταξη της σελίδας στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης και στην δεύτερη κατηγορία καταγράφονται οι τακτικές που μπορεί να ακολουθήσει μια σελίδα όπως υποδεικνύουν οι κανόνες των μηχανών αναζήτησης. Ακόμη, γίνεται κατανοητός ο τρόπος με τον οποίο λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης σχετικά με την εκάστοτε αναζήτηση που επιθυμεί να πραγματοποιήσει ο χρήστης. Είναι πλέον γνωστό στις μέρες μας, πως η μηχανή αναζήτησης που βρίσκεται στην πρώτη θέση είναι η μηχανή αναζήτησης της Google. Για το λόγο αυτό γίνεται καταγραφή των κριτηρίων που κάνει χρήση η Google για να κατατάξει τις ιστοσελίδες. Αναλύονται τα προγράμματα της Google και ο βασικός της οδηγός με βάση το SEO για την βελτιστοποίηση των σελίδων και καταγράφονται τα πιο συνηθισμένα λάθη που γίνονται κατά την δημιουργία μιας σελίδας και δεν βοηθούν στην υψηλή θέση στα αποτελέσματα της αναζήτησης της Google. Το δεύτερο κεφάλαιο περιλαμβάνει την δημιουργία ενός πλάνου με βάση το SEO. Αρχικά αναλύεται το γιατί είναι σημαντική η ύπαρξη του SEO στις μηχανές αναζήτησης. Συνεχίζοντας περιγράφεται πως μπορεί μια ιστοσελίδα να δημιουργηθεί όχι ως ένα σύνολο αλλά σε μικρές οντότητες που όλες μαζί αποτελούν την ιστοσελίδα με κύριο άξονα το πλάνο του SEO. Το τρίτο κεφάλαιο περιγράφει τις στρατηγικές του SEO. Αναλύεται η κατασκευή της ιστοσελίδας με βάση το SEO. Έπειτα, αναφέρεται η σημαντικότητα του διαδικτυακού μάρκετινγκ και το πως μπορεί να βοηθήσει στην προώθηση της ιστοσελίδας. Αφού έχει δημιουργηθεί η σελίδα με βάση τα κριτήρια του SEO γίνεται και η προώθηση της σελίδας με βάση τα κλικ που προέρχονται από την διαφήμιση της μέσω μπάνερ. Καταγράφονται επίσης, τα θετικά και τα αρνητικά που προκύπτουν από την διαφήμιση μέσω μπάνερ σε μια ιστοσελίδα. Στο δεύτερο μέρος της πτυχιακής εργασίας στο πρακτικό μέρος, αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή σχετικά με την δημιουργία και την εξέλιξη των ιστοσελίδων. Περιγράφεται και η σημαντικότητα της ύπαρξης μιας ιστοσελίδας για μια εταιρία. Έπειτα γίνεται γνωστός ο λόγος που χρησιμοποιήθηκε το πρόγραμμα WordPress για την δημιουργία του εταιρικού website. Τέλος, καταγράφονται οι ενέργειες που έγιναν κατά την δημιουργία του εταιρικού website με βάση το SEO. Η πτυχιακή εργασία ολοκληρώνεται με τα συμπεράσματα και τη βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την εκπόνηση της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Εφοπούλου, Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Search Engine Optimization (SEO), Μηχανές αναζήτησης, Ιστοσελίδες, Επιχειρήσεις, Διαδίκτυο, Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρήσεις - Πληροφορική
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Sep 2019 07:57
Last Modified: 27 Mar 2024 08:51
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10110

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top