Κοινότητες μάρκας στο Facebook. Η επίδραση της εμπειρίας στην αξία της μάρκας.

Κολόκα, Καλλιόπη (2019) Κοινότητες μάρκας στο Facebook. Η επίδραση της εμπειρίας στην αξία της μάρκας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC18_2019.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των κοινοτήτων μάρκας στο Facebook και κατά ποσό επιδρά η εμπειρία στην αξία της μάρκας. Επίσης, δίνει απαντήσεις σε θέματα που έχουν να κάνουν με τις μάρκες που χρησιμοποιούν το Facebook, τα συναισθήματα που προκαλούνται στους καταναλωτές και την αξία της μάρκας. Προκειμένου να ελεγχθούν οι παραπάνω υποθέσεις χρησιμοποιήθηκαν πρωτογενή δεδομένα που συλλέχθηκαν με ερωτηματολόγια (302 ερωτηματολόγια). Τα ερωτηματολόγια συλλέχθηκαν μέσω διαδικτύου και απαντήθηκαν από άτομα από την Ελλάδα. Στην συγκεκριμένη μελέτη η μέθοδος που έχει επιλεχθεί είναι η περιγραφική, ποσοτική έρευνα με το δείγμα χιονοστιβάδας. Στη συνέχεια για την ανάλυση των αποτελεσμάτων χρησιμοποιήθηκε το στατιστικό πακέτο για τις κοινωνικές επιστήμες SPSS (Statistical Package for Social Sciences). Τα αποτελέσματα που προέκυψαν δείχνουν πως τα μέλη των κοινοτήτων μάρκας αντιδρούν στις περισσότερες δημοσιεύσεις της σελίδας, όμως δεν εμπλέκονται εκτενέστερα σε αυτή. Χρησιμοποιώντας τις κοινότητες μάρκας διασκεδάζουν και ανακαλύπτουν νέες πληροφορίες. Δεν κοινωνικοποιούνται αλλά έχουν μία ευχάριστη εμπειρία χωρίς ρίσκο. Τα μέλη μιας κοινότητας μάρκας γνωρίζουν και αναγνωρίζουν την μάρκα όπως και τα χαρακτηριστικά της. Θέλουν η ποιότητα και η λειτουργικότητα της μάρκας να είναι υψηλή. Βέβαια, δεν είναι προσηλωμένοι στη μάρκα αλλά έχουν έντονη ανάμειξη με αυτή. Συνήθως όταν έχουν την δυνατότητα να αγοράσουν μία διαφορετική μάρκα με ίδια χαρακτηριστικά δεν το κάνουν. Συμπερασματικά, η μελέτη αυτή προτείνει στις εταιρείες να χρησιμοποιούν τις σελίδες του Facebook και να προσπαθούν να διατηρήσουν τους πελάτες τους πιστούς στη σελίδα γιατί έτσι παραμένουν πιστοί στο εμπορικό σήμα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Facebook, Επίδραση, Εμπειρία, Αξία, Μάρκα, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Subjects: Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Sep 2019 10:26
Last Modified: 18 Sep 2019 10:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/10090

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top