Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών

Παντελαίος, Νίκος and Ζαννής, Αναστάσιος (2018) Μποϊκοτάζ μαρκών στα social media: κίνητρα καταναλωτών για δημοσίευση αρνητικών κριτικών. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC71_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν να βρεθούν και να αναλυθούν τα κίνητρα που οδηγούν τον καταναλωτή σε μποϊκοτάζ με τη χρήση ενός διαδικτυακού ερωτηματολόγιου που μοιράστηκε με την μέθοδο μη πιθανότητας, και πιο συγκεκριμένα ευκολίας και χιονοστιβάδας και συγκέντρωσε 403 απαντήσεις. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, τα βασικά κίνητρα που φαίνεται να οδηγούν τον καταναλωτή στο μποϊκοτάζ είναι η έκφραση των συναισθημάτων του για τις ανήθικες πρακτικές του οργανισμού και η ενημέρωση των υπολοίπων καταναλωτών για αυτές τις πρακτικές. Στόχος της έρευνας ήταν να εντοπιστούν τα κίνητρα τα οποία σχετίζονται περισσότερο με την συμμετοχή στο μποϊκοτάζ. Πιο συγκεκριμένα, όλες οι συσχετίσεις που έγιναν μεταξύ των κινήτρων και της συμμετοχής του δείγματος σε μποϊκοτάζ κατά τη διάρκεια του τελευταίου έτους, ήταν θετικές, με το κίνητρο της παρότρυνσης καταναλωτών για μποϊκοτάζ να έχει την μεγαλύτερη συσχέτιση, ενώ το κίνητρο της έκφρασης άρνησης ανήθικων πρακτικών της εταιρείας να έχει τη χαμηλότερη θετική συσχέτιση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Μποϊκοτάζ, Ακτιβισμός, Ικανοποίηση, Δυσαρέσκεια, Καταναλωτές.
Subjects: Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Ε > Ερωτηματολόγιο
Ε > Εμπορικά σήματα
Ε > Επιχειρηματική ηθική
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Jun 2019 07:55
Last Modified: 18 Jun 2019 07:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9989

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top