Γάτα, Μαριλένα Ν. (2018) Το μάνατζμεντ στις επικοινωνιακές κρίσεις. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D21_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων πολλές είναι οι αιτίες που ενδέχεται να προκαλέσουν αιφνίδιες και σοβαρές ζημιές στην οικονομική κατάσταση της εταιρείας ή ακόμα να οδηγήσουν και σε κατάρρευση. Για τον περιορισμό της κρίσης απαιτείται ο γρήγορος εντοπισμός των αιτιών από τους υπευθύνους, ώστε αυτή να επιλυθεί με την ελάχιστη ζημιά. Η διαχείριση κρίσεων αποτελεί μέρος ενός μεγαλύτερου συστήματος οργανωσιακής διαχείρισης κινδύνων. Υπό αυτή την έννοια, σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η εξέταση ζητημάτων σχετικών με τη διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων μέσω βιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και μέσω διεξαγωγής πρωτογενούς έρευνας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Σερδάρης Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Διαχείριση κρίσεων, Διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων, Επικοινωνιακή πολιτική |
Subjects: | Ε > Επικοινωνία Μ > Μάνατζμεντ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 19 Feb 2019 09:48 |
Last Modified: | 19 Feb 2019 09:50 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9841 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |