Δεληγιάννη, Ζωή Δ. (2018) Το fashion marketing και η εφαρμογή του στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D15_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε με σκοπό να αναπτυχθεί το θέμα του fashion marketing στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. Αν και στην Ελλάδα η βιομηχανία της μόδας δεν είναι πολύ ανεπτυγμένη σε σύγκριση με άλλες χώρες του εξωτερικού, τα τελευταία χρόνια έχει κάνει κάποια βήματα προόδου. Η εργασία αυτή αποτελείται από τέσσερα (4) κεφάλαια. Στα δύο πρώτα κεφάλαια αναφέρομαι στις έννοιες «μόδα» και «μάρκετινγκ». Όσον αφορά την μόδα έχω αναλύσει πλήρως την ιστορία, την έννοια της λέξης, τους τομείς και τις κατηγορίες της μόδας. Στο κεφάλαιο «μάρκετινγκ» δεν θα μπορούσα να παραλείψω την έννοια που δίνει ο Kotler για τον όρο «μάρκετινγκ» αλλά και τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί το μάρκετινγκ (π.χ. διαφήμιση, merchandising). Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζω τον ειδικό όρο «fashion marketing», δηλαδή τι ακριβώς είναι και πως προωθείται ενώ δεν θα μπορούσα να παραλείψω και το πως χρησιμοποιείται στις ελληνικές επιχειρήσεις μόδας. Έχοντας, λοιπόν, ερευνήσει όλα τα παραπάνω θέματα επικοινώνησα με μία από τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις μόδας, την Celia Kritharioti – ΚΡΙΘΑΡΙΩΤΗ Ε ΚΑΙ ΣΙΑ ΟΕ και μέσα από κάποιες ερωτήσεις που είχα ετοιμάσει μπόρεσα και δημιούργησα το τέταρτο και τελευταίο κεφάλαιο της πτυχιακής μου εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Μόδα, Μάρκετινγκ, Fashion marketing, Celia Kritharioti, Μάρκετινγκ μόδας |
Subjects: | Ε > Επιχειρήσεις Ε > Ένδυση και ενδύματα - Βιομηχανία και εμπόριο Μ > Μάρκετινγκ |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Feb 2019 09:06 |
Last Modified: | 14 Feb 2019 09:06 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9834 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |