Παραπάγκου, Ανθή Α. (2018) Η πώληση των καλλυντικών και η καταναλωτική συμπεριφορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
D2_2018.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Ως Καλλυντικό Προϊόν ορίζεται κάθε ουσία ή παρασκεύασμα που προορίζεται να έρθει σε επαφή με τα εξωτερικά μέρη του ανθρώπινου σώματος ή με τα δόντια και τους βλεννογόνους της στοματικής κοιλότητας. Ο κλάδος των καλλυντικών χαρακτηρίζεται από τον συνεχώς μεγαλύτερο ανταγωνισμό που υπάρχει ανάμεσα στις επιχειρήσεις που πουλάνε τα καλλυντικά. Ανοδικές τάσεις προβλέπονται για την αγορά καλλυντικών τα επόμενα χρόνια, με μέσο ρυθμό πάνω από 5%, με ορίζοντα το 2021. Οι Έλληνες καταναλωτές δεν δαπανούν πολλά χρήματα για καλλυντικά και είδη φροντίδας γιατί τα περισσότερα χρήματα τα δίνουν για άλλες ανάγκες. Η Ελληνική αγορά των φυτικών καλλυντικών που σημειώνει ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια. Οι δύο βασικές ανταγωνίστριες εταιρείες του κλάδου των καλλυντικών στην Ελλάδα είναι η Apivita και η Korres.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Αντωνιάδης Ιωάννης |
Uncontrolled Keywords: | Πωλήσεις καλλυντικών (Ελλάδα) |
Subjects: | Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά Κ > Καλλυντικά Π > Πωλήσεις |
Divisions: | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 23 Nov 2018 09:23 |
Last Modified: | 23 Nov 2018 09:23 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9814 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |