Παντοπούλου, Θεοδώρα (2017) Διαχείριση κρίσεων: τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην υπηρεσία εξεύρεσης λύσεων = Crisis management: social media as a means of crisis solving. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC129_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (1MB) |
Abstract
Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην έννοια και την αντιμετώπιση των κρίσεων όταν αυτές εκδηλώνονται. Ειδικότερα ύστερα από την παράθεση της βιβλιογραφικής ανασκόπησης πραγματοποιείται ανάλυση της περίπτωσης της Ισλανδίας αναφορικά με την οικονομική κρίση η οποία επέφερε μη αναστρέψιμες επιπτώσεις στην οικονομία της. Η επιλογή της περίπτωσης της κρίσης που πέρασε η Ισλανδία έγινε με κριτήριο την ιδιαίτερη και καινοτόμο διαχείριση κατά την αντιμετώπιση της κρίσης. Πιο συγκεκριμένα όταν η κρίση έγινε ιδιαίτερα αισθητή στην Ισλανδία και οι συνθήκες που επικράτησαν άλλαξαν την καθημερινότητα των πολιτών και αποφασίστηκε η αναθεώρηση του συντάγματος. Κατά τη διαδικασία αυτή η Ισλανδία ζήτησε την άποψη των πολιτών μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα όπου η ανταπόκριση αλλά και η απόκτηση γνώσης σε ένα τόσο καίριας σημασίας ζήτημα ήταν σημαντική. Μέχρι και σήμερα αυτή η ενέργεια θεωρείται καινοτόμος και η Ε.Ε. επιδιώκει την ανάπτυξη σχέσεων των πολιτών με τις κυβερνήσεις. Τα πλεονεκτήματα αυτής της ενέργειας παρουσιάζονται αναλυτικά στα επιμέρους κεφάλαια της εργασίας.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωσταρέλλα Ιωάννα |
Uncontrolled Keywords: | Οικονομική κρίση, Ισλανδία, Συνταγματική αναθεώρηση, Social media. |
Subjects: | Κ > Κοινωνικά δίκτυα Ο > Οικονομικές κρίσεις |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 20 Sep 2018 08:39 |
Last Modified: | 20 Sep 2018 08:39 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9720 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |