Δημιουργία χαρακτήρων βιντεοπαιχνιδιού σε τρισδιάστατο περιβάλλον

Βασιλειάδης, Αναστάσιος (2012) Δημιουργία χαρακτήρων βιντεοπαιχνιδιού σε τρισδιάστατο περιβάλλον. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS5_2012.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (8MB)

Abstract

Ένα τηλεοπτικό παιχνίδι είναι ένα ηλεκτρονικό παιχνίδι που περιλαμβάνει την αλληλεπίδραση με ενδιάμεσο τον χρήστη για να παραγάγει οπτική ανατροφοδότηση σε μια τηλεοπτική συσκευή. Η λέξη τηλεοπτικό στο τηλεοπτικό παιχνίδι αναφέρθηκε παραδοσιακά σε μια συσκευή επίδειξης ράστερ, αλλά μετά από την εκλαΐκευση του όρου " βίντεο game" , υπονοεί τώρα οποιοδήποτε τύπο συσκευής επίδειξης. Τα ηλεκτρονικά συστήματα που χρησιμοποιούνται για να παίξουν τα τηλεοπτικά παιχνίδια είναι γνωστά ως πλατφόρμες τα παραδείγματα αυτοί είναι προσωπικοί Η/Υ και τηλεοπτικές κονσόλες παιχνιδιών. Αυτές οι πλατφόρμες κυμαίνονται από τους μεγάλους κεντρικούς υπολογιστές ως τις μικρές φορητές συσκευές. Τα εξειδικευμένα τηλεοπτικά παιχνίδια όπως τα παιχνίδια arcade, ενώ προηγουμένως κοινός, έχουν μειωθεί βαθμιαία σε λειτουργία. Τα τηλεοπτικά παιχνίδια έχουν πάει για να γίνουν μια φόρμα τέχνης και βιομηχανία. Η συσκευή εισαγωγής που χρησιμοποιείται για να χειριστεί τα τηλεοπτικά παιχνίδια καλείται ελεγκτή παιχνιδιών, και ποικίλλει στις πλατφόρμες. Παραδείγματος χάριν, ένας ελεγκτής να αποτελέσει από μόνο ένα κουμπί και ένα πηδάλιο, ενώ άλλο μπορεί να χαρακτηρίσει δώδεκα κουμπιά και ένα ή περισσότερα πηδάλια. Τα πρόωρα παιχνίδια προσωπικών Η/Υ χρειάστηκαν συχνά ένα πληκτρολόγιο για gameplay, ή συχνότερα, απαίτησε το χρήστη για να αγοράσει ένα χωριστό πηδάλιο με τουλάχιστον ένα κουμπί. Πολλά σύγχρονα παιχνίδια στον υπολογιστή επιτρέπουν ή απαιτούν στο φορέα για να χρησιμοποιήσουν ένα πληκτρολόγιο και ένα ποντίκι ταυτόχρονα. Τα τηλεοπτικά παιχνίδια χρησιμοποιούν χαρακτηριστικά τα πρόσθετα μέσα την αλληλεπίδραση και τις πληροφορίες στον παίκτη. Ο ήχος είναι σχεδόν καθολικός, χρησιμοποιώντας τις υγιείς συσκευές αναπαραγωγής, όπως οι ομιλητές και τα ακουστικά. Άλλος ανατροφοδοτεί μπορεί να έρθει μέσω των haptic περιφερειακών μονάδων, όπως η δόνηση ή η δύναμη ανατροφοδοτήστε, με τη δόνηση που χρησιμοποιείται μερικές φορές για να μιμηθεί τη δύναμη ανατροφοδοτήστε

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Βακουφτσή Φωτεινή
Uncontrolled Keywords: Video games, Βιντεοπαιχνίδια, Τρισδιάστατο περιβάλλον
Subjects: Π > Παιχνίδια - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Sep 2018 09:44
Last Modified: 18 Sep 2018 09:44
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9703

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top