Τουριστική προβολή μέσω instagram

Βλαχοπούλου, Βαλεντίνα (2018) Τουριστική προβολή μέσω instagram. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC30_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (855kB)

Abstract

Η σύγχρονη κοινωνία χαρακτηρίζεται από τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, την εξάπλωση της χρήσης του διαδικτύου και την άμεση σχέση αυτών με αρκετούς οικονομικούς τομείς της εθνικής οικονομίας. Η ταχύτατη διάδοση των δυνατοτήτων που προσφέρει το διαδίκτυο αποτυπώνονται στη δημιουργία νέων εφαρμογών συνεχώς, μία εκ των οποίων είναι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μία πλειάδα χρηστών εισέρχονται στα εν λόγω δίκτυα σε καθημερινή βάση θέλοντας να διατηρήσουν τις προσωπικές ή τις επαγγελματικές επαφές του, να δημιουργήσουν νέες ή να συλλέξουν τις απαραίτητες πληροφορίες για ζητήματα που τους αφορούν. Αυτός είναι ο βασικότερος λόγος για τον οποίο τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν καταφέρει να αλλάξουν την εικόνα που παρουσιάζει το διαδίκτυο σε παγκόσμιο επίπεδο. Εκτός από την καθημερινότητα των ανθρώπων, η οποία έχει επηρεαστεί σημαντικά από την εμφάνιση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως έχει αναφερθεί ήδη, και αρκετοί οικονομικοί τομείς έχουν έρθει αντιμέτωποι με παρόμοιες επιρροές. Είναι χρήσιμο να σημειωθεί ότι η σημαντικότερη επιρροή παρατηρείται στον τομέα του τουρισμού, όπου η διάδοση των οπτικών ή των ακουστικών μέσων, έχει βοηθήσει προς την ανάδειξη των τουριστικών προορισμών. Αρκετοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τον τουρισμό για λόγους προσωπικούς (διερεύνηση των οριζόντων τους, γνωριμία νέων προορισμών, επαφή με νέους πολιτισμούς, διασκέδαση, αναψυχή) ή για επαγγελματικούς λόγους. Η δυνατότητα μεταφόρτωσης φωτογραφιών ή βίντεο σε πραγματικό χρόνο όπως επίσης και η ικανότητα σχολιασμού ή υποβολής σχολίων επί αυτών, συνδράμει προς την ανταλλαγή των εμπειριών των χρηστών και τη γνωριμία με διάφορους τουριστικούς προορισμούς. Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας εργασίας μελετάται η περίπτωση της τουριστικής προβολής ενός προορισμού μέσω του κοινωνικού μέσου δικτύωσης το οποίο ονομάζεται Instagram.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιολτζίδου Γεωργία
Uncontrolled Keywords: Instagram, Social media, Τουριστική προβολή.
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Sep 2018 11:26
Last Modified: 13 Sep 2018 11:26
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9682

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top