Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης

Αποστολίδου, Σοφία (2018) Το μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τρόποι και εργαλεία ως μέσο άσκησης μεθόδων προώθησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC24_2018.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην διερεύνηση του μάρκετινγκ ως παράγοντας επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Ακόμη, εξετάζονται οι τρόποι και τα εργαλεία ως μέσα άσκησης μεθόδων προώθησης. Σε πρώτη φάση γίνεται παρουσίαση της ευρύτερης έννοιας του μάρκετινγκ ως προς το μείγμα επικοινωνίας, προβολής και προώθησης του μάρκετινγκ. Στη συνέχεια αναλύεται η γυναικεία καταναλωτική συμπεριφορά και οι διαφορές στα δυο φύλα και τις καταναλωτικές συνήθειές τους. Επίσης, αναλύεται ότι ανάλογα με την καθημερινότητα της εκάστοτε γυναίκας επηρεάζεται και από τις αντίστοιχες μεθόδους προώθησης, με τις δύο πιο αποδεκτές να είναι οι εκπτώσεις και οι εκθέσεις. Απώτερος σκοπός της μελέτης είναι να αξιολογηθεί πόσο το μάρκετινγκ επηρεάζει την γυναικεία καταναλωτική συμπεριφορά, και κατά πόσο οι γυναίκες έχουν γνώση του μάρκετινγκ. Αυτός ο σκοπός επιτυγχάνεται με το θεωρητικό μέρος της παρούσας μελέτης που στηρίζεται σε επιστημονικές μελέτες. Έπειτα, ακολουθεί μία προσωπική αξιολόγηση της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς μέσω ενός ερωτηματολογίου σε ένα δείγμα, προκειμένου να εξαχθεί ένα αποτέλεσμα ως προς το πόσο επηρεάζει το μάρκετινγκ την γυναικεία καταναλωτική συμπεριφορά. Σχετικά με τη μεθοδολογία της εν λόγω πτυχιακής μελέτης χρησιμοποιήθηκε η πρωτογενής, αλλά και η δευτερογενής μέθοδος. Ουσιαστικά, η μελέτη αυτή αφορά την αξιολόγηση του μάρκετινγκ ως παράγοντα επηρεασμού της γυναικείας καταναλωτικής συμπεριφοράς. Τα συμπεράσματα αυτής της προσωπικής έρευνας είναι ότι οι μέθοδοι προώθησης παίζουν σημαντικό ρόλο στο μάρκετινγκ ενός προϊόντος όπως και το marketing plan. Ακόμη εξάγεται το συμπέρασμα ότι οι γυναίκες που εμφανίζονται στις διαφημίσεις αντιπροσωπεύουν τη μέση Ελληνίδα, ενώ οι διαφημίσεις χωρίς γυναικεία παρουσία είναι βαρετές. Επίσης, συμπεραίνεται ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος θα ήθελε ποιοτικά προϊόντα σε καλή τιμή και ακόμη συμφωνεί ότι η μάρκα και επωνυμία των προϊόντων επηρεάζουν τις αγορές τους

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία
Uncontrolled Keywords: Συμπεριφορά καταναλωτή, Γυναίκες καταναλωτές, Προώθηση προϊόντων.
Subjects: Δ > Διαφήμιση
Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 11 Sep 2018 08:42
Last Modified: 11 Sep 2018 08:42
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9668

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top