Μέτρηση της αξίας μιας επωνυμίας (brand equity): μελέτη περίπτωσης

Βουνήσιου, Χριστίνα (2017) Μέτρηση της αξίας μιας επωνυμίας (brand equity): μελέτη περίπτωσης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC114_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να αναλύσει και να γίνει κατανοητή η αξία της επωνυμίας. Με βάση αυτό το σκοπό στοχεύει να προσδιορίσει την έννοια της επωνυμίας και να την διαχωρίσει από την έννοια του branding (δηλαδή, τη δημιουργία της επωνυμίας). Η παρούσα μελέτη εξετάζει την αξία της επωνυμίας δύο κορυφαίων ενεργειακών ποτών ως προς την αφοσίωση, την ποιότητα και την αναγνωρισιμότητα καθώς και τις διαφορές μεταξύ τους. Μέσα από τη δομημένη έρευνα και τη χρήση ερωτηματολογίου, ο στόχος ήταν να εντοπιστούν οι διαστάσεις της αξίας της επωνυμίας. Η προσέγγιση για τη μέτρηση της αξίας της επωνυμίας πραγματοποιείται μέσω της ποσοτικής έρευνας. Για τη διερεύνηση της παραπάνω έννοιας χρησιμοποιήθηκαν στατιστικές μέθοδοι και αριθμητικά αποτελέσματα τα οποία προέκυψαν μέσω ερωτηματολογίων. Κατασκευάστηκαν δύο ερωτηματολόγια, για δύο διαφορετικές επωνυμίες, τα οποία μοιράστηκαν σε τυχαίο δείγμα. Επιπρόσθετα, για να υπάρξει μια πιο καθαρή εικόνα για τις δύο επωνυμίες που επιλέξαμε να αναλύσουμε, έγινε μελέτη δύο περιπτώσεων. Έτσι, στο πρώτο μέρος της εργασίας υπάρχει η προαπαιτούμενη θεωρία για την κατανόηση της έννοιας, η μέτρηση της αξίας της επωνυμίας, και στο δεύτερο μέρος το πρακτικό κομμάτι το οποίο περιλαμβάνει τις μελέτες περιπτώσεων και τα ευρήματα που προέκυψαν από τη στατιστική ανάλυση. Συμπερασματικά, από τα αποτελέσματα της έρευνας φαίνεται ότι και οι δύο επωνυμίες, Red Bull και Monster, είναι αναγνωρίσιμες από τους καταναλωτές, όμως δεν έχουν καταφέρει να κερδίσουν την προσήλωση τους και να τους πείσουν για την ποιότητα των προϊόντων τους. Έτσι, δεν μπορούμε να πούμε ότι έχουν πετύχει την αξία της επωνυμίας. Παρόλα αυτά, συγκρίνοντας τις δύο εταιρίες η Red Bull, ως ηγέτης στην αγορά, υπερτερεί σε σχέση με τη Monster ως προς τους πιστούς πελάτες και την αξία της επωνυμίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Τριανταφυλλίδου Αμαλία
Uncontrolled Keywords: Επωνυμία, Αξία της επωνυμίας, Καταναλωτής.
Subjects: Κ > Καταναλωτική συμπεριφορά
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 24 Jul 2018 10:57
Last Modified: 24 Jul 2018 10:57
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9578

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top