Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Καλαμάτα και το μίγμα προώθησης των τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση του Costa Navarino

Μπελεχρή, Μαρία (2017) Η ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού στην Καλαμάτα και το μίγμα προώθησης των τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση του Costa Navarino. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC103_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο την προσέγγιση του τρόπου με τον οποίο αναπτύσσεται ο διεθνής τουρισμός στην Καλαμάτα, καθώς και τον εντοπισμό του καταλληλότερου μίγματος για την προώθηση των τουριστικών προορισμών. Από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση προσδιορίζεται η έννοια του τουρισμού και ο τρόπος με τον οποίο αναπτύσσεται ο τουρισμός στην Ελλάδα. Ο τουρισμός στην Ελλάδα ξεκινάει από τη διάρκεια των Ναπολεόντειων πολέμων και έχει εκπαιδευτικό χαρακτήρα. Σήμερα, ο ήλιος και η θάλασσα αποτελούν το βασικότερο τουριστικό προϊόν της χώρας. Μέσω της αναλυτικής βιβλιογραφικής έρευνας, παρουσιάζεται ο τουρισμός στην Καλαμάτα και οι τρόπου με τους οποίους προωθείται και προβάλλεται. Η Καλαμάτα είναι μια πόλη της Πελοποννήσου με μεγάλη ιστορία όπου, μετά από μεγάλες φυσικές καταστροφές κατάφερε να δημιουργήσει τις δικές της τουριστικές υποδομές. Για την καλύτερη εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την τουριστική ανάπτυξη στην Καλαμάτα, πραγματοποιήθηκε ποιοτικής έρευνα, στα πλαίσια της οποίας, μελετήθηκε η περίπτωση της Costa Navarino. Η Costa Navarino αποτελεί μια τουριστική περιοχή στη Μεσσηνία. Συμπερασματικά, ο τουρισμός αποτελεί βασικό στοιχείο της ανάπτυξης διαφόρων αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων περιοχών του κόσμου. Ο τουρισμός στην Ελλάδα βασίζεται μόνο στη διαφήμιση του τουριστικού προϊόντος «ήλιος και θάλασσα». Η Καλαμάτα αποτελεί ένα κλασσικό τουριστικό παραθεριστικό προορισμό, όπου αξιοποιεί τα φυσικά πλεονεκτήματα, δηλαδή την θάλασσα και τον ήλιο. Η Costa Navarino αποτελεί την πιο χαρακτηριστική περίπτωση της τουριστικής ανάπτυξης και οδήγησε τη Μεσσηνία να μπει στον παγκόσμιο τουρισμό.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σίσκος Ευάγγελος
Uncontrolled Keywords: Ελληνικός τουρισμός, Καλαμάτα, Costa Navarino, Μελέτη περίπτωσης.
Subjects: Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 19 Jul 2018 10:25
Last Modified: 19 Jul 2018 10:25
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9560

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top