Η καινοτομία και ο ρόλος της στην αγορά

Κοτζαγιάννης, Θεόφιλος Α. (2017) Η καινοτομία και ο ρόλος της στην αγορά. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
BS14_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (503kB)

Abstract

Η καινοτόμος δραστηριότητα είναι μια ιδιαίτερα σύνθετη διαδικασία που καθορίζεται σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο. Ιστορικοί λόγοι μπορεί να ωθούν τις επιχειρήσεις να συμμετέχουν σε τοπικά συγκεντρωμένα, μη-καινοτόμα επιχειρηματικά δίκτυα, ενώ η ιστορική απουσία πολλών μικρών επιχειρήσεων και επιχειρηματικής κουλτούρας μπορεί να οδηγήσει σε χαμηλότερη συσσώρευση επιχειρηματικού ανθρώπινου κεφαλαίου και κινητικότητας των επιχειρήσεων και των επιχειρηματιών. Αυτό που είναι σημαντικότερο είναι το γεγονός ότι όταν η καινοτόμος δραστηριότητα είναι υψηλή και η καινοτομία «είναι διασκορπισμένη στην ατμόσφαιρα», οι επιδράσεις αυτών των παραγόντων είναι λιγότερο σημαντικές, ακόμα και αμελητέες. Ορισμένα από τα αναμενόμενα αποτελέσματα της διαδικασίας δημιουργικότητας είναι η καινοτομία μέσω ιδεών για νέα προϊόντα ή μεθόδους και η συνεχής βελτίωση προϊόντων ή υπηρεσιών. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται σημαντικά η ανταγωνιστικότητα μιας επιχείρησης η οποία εκφράζει την δυνατότητά της να προσφέρει καλύτερη τιμή, ποιότητα, εξυπηρέτηση κ.λ.π. από τους ανταγωνιστές της.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Κακούλης Κωνσταντίνος
Uncontrolled Keywords: Καινοτομία προϊόντος, Μορφές καινοτομίας
Subjects: Κ > Καινοτομία (επιχείρηση)
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών & Βιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ (Κοζάνη) > Κατεύθυνση Bιομηχανικού Σχεδιασμού ΤΕ
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 18 Jul 2018 07:31
Last Modified: 18 Jul 2018 07:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9544

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top