Ζόζολου, Ιωάννα and Ίτσιου, Δήμητρα (2017) Διαδικτυακές τεχνολογίες για τη διαχείριση φήμης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC82_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (558kB) |
Abstract
Η φήμη είναι ένας όρος στενά συνδεδεμένος με κάθε είδους οργανισμό και ιδιαίτερα με τις επιχειρήσεις, όπου μέσα από τη δημιουργία μιας ευνοϊκής φήμης έχουν τη δυνατότητα να αναπτυχθούν και να εδραιωθούν στο χώρο της αγοράς. Τα ενδιαφερόμενα μέρη κάθε επιχείρησης μέσα από τις ενέργειες της και τις τακτικές που ακολουθεί σχηματίζουν για εκείνη εντυπώσεις από τις οποίες εξαρτάται κατά έναν μεγάλο βαθμό η πορεία και η εξέλιξή της. Σήμερα ένα από τα διαθέσιμα και βασικότερα μέσα που χρησιμοποιούν οι περισσότερες επιχειρήσεις προς όφελός τους είναι το διαδίκτυο. Οι καταχωρημένες πληροφορίες και οι υπηρεσίες που προσφέρει το διαδίκτυο είναι πολυάριθμες και ανανεώνονται συνεχώς με αποτέλεσμα οι εταιρείες να αξιοποιούν κάθε είδους διαδικτυακή τεχνολογία η οποία μπορεί να τους φανεί χρήσιμη. Μια από τις τεχνολογίες αυτές είναι και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπου οι άνθρωποι αφιερώνουν καθημερινά αρκετό από το χρόνο τους για διάφορους σκοπούς. Οι παροχές των μέσων κοινωνικής δικτύωσης καλύπτουν κατά ένα μεγάλο ποσοστό τις ανάγκες και τις επιθυμίες τόσο των απλών χρηστών όσο και των εταιρειών. Για το λόγο αυτό τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η συνεχής αύξηση των εγγεγραμμένων μελών, αλλά και η δημιουργία εταιρικών λογαριασμών/σελίδων. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα από τα σημαντικότερα και πιο σύγχρονα εργαλεία που επιλέγουν να χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις, ώστε να προβληθούν, να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους και να αποκτήσουν φήμη. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξεταστεί και να αναλυθεί ο ρόλος της φήμης για τις επιχειρήσεις και πως μπορούν να την διαχειριστούν μέσω των ποικίλων διαδικτυακών τεχνολογιών που παρέχονται. Πιο συγκεκριμένα εξετάζεται η διαχείριση της φήμης μέσω των κοινωνικών δικτύων τα οποία γνωρίζουν αυξημένη ζήτηση και χρήση από το κοινό, ενώ διερευνάται κατά πόσο οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητα της φήμης τους και ποιες διαδικτυακές μεθόδους εφαρμόζουν, ώστε να τη διαχειριστούν.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Κωνσταντινόπουλος Πέτρος |
Uncontrolled Keywords: | Φήμη, Διαχείριση φήμης, Ενδιαφερόμενα μέρη, Διαδίκτυο, Διαδικτυακές τεχνολογίες, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης |
Subjects: | Δ > Διαδίκτυο (Internet) Ε > Εταιρική διακυβέρνηση Κ > Κοινωνικά δίκτυα |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 12 Jul 2018 07:12 |
Last Modified: | 12 Jul 2018 07:15 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9511 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |