Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της Lipton

Γεωργάκη, Βασιλική (2017) Μάρκετινγκ και μέσα κοινωνικής δικτύωσης: η περίπτωση της Lipton. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC75_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (4MB)

Abstract

Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως στόχο να προσεγγίσει τον ορισμό του μάρκετινγκ περιεχόμενου καθώς και τα επιμέρους τμήματα του. Επίσης, σημαντικό στόχο της εργασίας αποτελεί ο προσδιορισμός του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Η προσέγγιση του θέματος της εργασίας πραγματοποιείται μέσω της ποιοτικής έρευνας. Συγκεκριμένα, η εργασία αποτελείται από δύο μέρη, το θεωρητικό και το πρακτικό. Το θεωρητικό μέρος περιλαμβάνει την προαπαιτούμενη θεωρία για την θεωρητική προσέγγιση και κατανόηση του μάρκετινγκ περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το πρακτικό μέρος περιλαμβάνει τη μελέτη περίπτωσης μιας επιτυχημένης εταιρίας στην παγκόσμια αγορά και στην οποία τα τελευταία χρόνια ένα μεγάλο μέρος του επικοινωνιακού μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί βασίζεται στο μάρκετινγκ περιεχομένου χρησιμοποιώντας τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Για ένα χρονικό διάστημα το μάρκετινγκ περιεχομένου με το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης θεωρούνταν κάτι όμοιο και εναλλάξιμο, όμως είναι διαφορετικά μεταξύ τους. Το περιεχόμενο είναι απαραίτητο για την προώθηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι σημαντικά για κάποιες βασικές διαδικασίες στο μάρκετινγκ περιεχομένου. Η μια διαδικασία αφορά την παρατήρηση του κοινού για την κατανόηση των ενδιαφερόντων και τη δημιουργία ενός συναφούς περιεχομένου και η άλλη για τη διανομή του περιεχομένου. Με απλά λόγια, δεν μπορεί να υπάρξει το ένα χωρίς το άλλο.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Μάρκετινγκ περιεχομένου, Μέσα κοινωνικής δικτύωσης, Διανομή περιεχομένου, Μελέτη περίπτωσης Lipton.
Subjects: Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Μ > Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Jul 2018 10:15
Last Modified: 10 Jul 2018 10:15
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9504

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top