Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
DMC71_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (3MB) |
Abstract
Στόχος ολόκληρης της πτυχιακής εργασίας θα είναι να γίνουν κατανοητές οι δυο έννοιες: εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία, καθώς και η εφαρμογή της έννοιας εταιρική ταυτότητα στη νέα τοπική επιχείρηση και διερεύνηση της εταιρικής επικοινωνίας. Θα ερευνηθούν δηλαδή τα μέσα και τα εργαλεία που χρησιμοποίει η επιχείρηση ώστε να προβάλλει την εικόνα της καθώς και τα προϊόντα της στο αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, με μακροπρόθεσμο, πάντα, στόχο την αύξηση των κερδών της. Τέλος, η εργασία θα περιέχει ορισμένες προτάσεις βελτίωσης για την ακόμα πιο αποτελεσματική χρήση/υιοθέτηση των δύο εννοιών σε μια νέα τοπική επιχείρηση.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Γιαννακοπούλου Αναστασία |
Uncontrolled Keywords: | Εταιρική ταυτότητα, Εταιρική επικοινωνία, Τοπικές επιχειρήσεις, Προώθηση προϊόντων. |
Subjects: | Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός Ε > Επιχειρήσεις Ε > Εταιρική κουλτούρα Ε > Επικοινωνία |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 10 Jul 2018 08:22 |
Last Modified: | 10 Jul 2018 08:22 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9500 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |