Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης

Μαντζουρανάκη, Άννα (2017) Εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία: η περίπτωση μιας νέας τοπικής επιχείρησης. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
DMC71_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (3MB)

Abstract

Στόχος ολόκληρης της πτυχιακής εργασίας θα είναι να γίνουν κατανοητές οι δυο έννοιες: εταιρική ταυτότητα και εταιρική επικοινωνία, καθώς και η εφαρμογή της έννοιας εταιρική ταυτότητα στη νέα τοπική επιχείρηση και διερεύνηση της εταιρικής επικοινωνίας. Θα ερευνηθούν δηλαδή τα μέσα και τα εργαλεία που χρησιμοποίει η επιχείρηση ώστε να προβάλλει την εικόνα της καθώς και τα προϊόντα της στο αγοραστικό κοινό στο οποίο απευθύνεται, με μακροπρόθεσμο, πάντα, στόχο την αύξηση των κερδών της. Τέλος, η εργασία θα περιέχει ορισμένες προτάσεις βελτίωσης για την ακόμα πιο αποτελεσματική χρήση/υιοθέτηση των δύο εννοιών σε μια νέα τοπική επιχείρηση.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Γιαννακοπούλου Αναστασία
Uncontrolled Keywords: Εταιρική ταυτότητα, Εταιρική επικοινωνία, Τοπικές επιχειρήσεις, Προώθηση προϊόντων.
Subjects: Ε > Επιχειρηματικός σχεδιασμός
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Εταιρική κουλτούρα
Ε > Επικοινωνία
Divisions: Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 10 Jul 2018 08:22
Last Modified: 10 Jul 2018 08:22
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9500

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top