Πετρώβ, Ιωάννης (2017) Δημιουργία και σχεδιασμός συστήματος διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) με Java. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.
Text
EI38_2017.pdf Restricted to Registered users only Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives. Download (2MB) |
Abstract
Με τη ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας των τελευταίων δεκαετιών, μεγαλώνει ο όγκος δεδομένων σε βαθμό που είναι αδύνατον να επεξεργαστεί από τα παλιά συστήματα. Το κενό αυτό ήρθαν να καλύψουν τα Συστήματα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων (CRM) τα οποία επεξεργάζονται και οργανώνουν τον μεγάλο όγκο δεδομένων προκειμένου να γίνει καλύτερη η εξυπηρέτηση και η επεξεργασία των δεδομένων των πελατών. Επομένως με την χρήση διαφόρων προγραμματιστικών γλωσσών για την δημιουργία τέτοιων συστημάτων η εξυπηρέτηση των πελατών έγινε ταχύτερη, πιο οργανωτική, μεθοδική και προφανώς με λιγότερο κόστος. Πλέον η τεχνολογία έχει φτάσει λόγω του διαδικτύου σε σημείο να αποθηκεύονται τα δεδομένα σε Cloud μορφές έτσι ώστε τα CRM έχουν γίνει ακόμη πιο απαραίτητο στοιχείο μιας οργανωμένης διαχείρισης βάσης δεδομένων των πελατών.
Item Type: | Thesis (BSc) |
---|---|
Corporate Creators: | Μπάτος Παναγιώτης |
Uncontrolled Keywords: | Java, CRM, Λογισμικό, Πελάτες, Διαχείριση. |
Subjects: | Β > Βάσεις δεδομένων Γ > Γλώσσες προγραμματισμού (Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές) Π > Πελατειακές σχέσεις |
Divisions: | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ (Καστοριά) |
Depositing User: | Προσωπικό Βιβλιοθήκης |
Date Deposited: | 14 Mar 2018 12:34 |
Last Modified: | 14 Mar 2018 12:34 |
URI: | http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9359 |
Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)
View Item |