Μάρκετινγκ Μη Κυβερνητικών Οργανισμών: η περίπτωση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού

Κωστογλίδης, Χρήστος Π. (2017) Μάρκετινγκ Μη Κυβερνητικών Οργανισμών: η περίπτωση του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
L9_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Σε μια περίοδο μεγάλης οικονομικής ύφεσης, όπου όλοι οι άνθρωποι σκέφτονται αποκλειστικά την επιβίωσης τους η κρίση αξιών έχει κάνει παντού την εμφάνιση της. Οι Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και οι εθελοντές τους στέκονται σαν φωτεινά παραδείγματα αξιών και ανιδιοτελούς βοήθειας προς τους συνανθρώπους μας. Οι οργανώσεις αυτές επιδιώκουν να προσελκύσουν νέους εθελοντές για την συνέχιση και βελτίωση του έργου τους. Στην παρούσα εργασία θα γίνει λόγος γενικά για τις Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις και τον τρόπο Μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν. Τέλος παρουσιάζεται η περίπτωση του Ελληνικού ερυθρού Σταυρού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις (Μ.Κ.Ο.), Οικονομική ύφεση, Κρίση αξιών, Εθελοντές, Ανιδιοτελής βοήθεια, Κοινωνικό μάρκετινγκ, Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός (Μελέτη περίπτωσης)
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Μ > Μη κυβερνητικές οργανώσεις
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 26 Feb 2018 09:31
Last Modified: 26 Feb 2018 09:31
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9326

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top