Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων

Μιχάλη, Νίκος Σ. (2017) Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
XR2_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (1MB)

Abstract

Η εργασία αποτελείται από πέντε κεφάλαια εκ των οποίων στο πρώτο κεφάλαιο διατυπώνονται οι εισαγωγικές έννοιες του μάρκετινγκ. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στον τουρισμό ως έννοια και αναλύονται οι κατηγορίες των τουριστικών επιχειρήσεων, οι τρόποι λειτουργιών τους και οι λόγοι αποτυχίας αυτών. Έπειτα στο κεφάλαιο τρία δίνεται η έννοια του τουριστικού μάρκετινγκ, ο σκοπός και οι κίνδυνοι στην εφαρμογή του. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναφερόμαστε στο μίγμα μάρκετινγκ σαν έννοια, στην λήψη αποφάσεων διαμόρφωσης μίγματος μάρκετινγκ, στα μέσα που χρησιμοποιεί το τουριστικό μάρκετινγκ, όπως στο ότι γίνεται αναφορά στην SWOT ανάλυση και στην αξία και τα πλεονεκτήματα της. Στη συνέχεια, στο πέμπτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στο πώς οι νέες τεχνολογίες σχετίζονται με το τουριστικό μάρκετινγκ, στις εξελίξεις από την δυναμική του διαδικτύου στον τουρισμό και πώς το e- Επιχειρείν βοηθάει στον τουριστικό κλάδο και στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Τέλος διατυπώνονται τα συμπεράσματα μας με βάση των παραπάνω αναφορών όπου καταλήγουμε ότι τα τελευταία χρόνια είναι έντονος ο προβληματισμός σχετικά με τις μεθόδους και τις τεχνικές αντιμετώπισης των κρίσεων και δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις του τομέα αυτού που αντιμετωπίζουν με τεράστιο κόστος τις συνέπειες των οικονομικών, πολιτικών, κοινωνικών αλλά και τεχνητών κρίσεων και ότι οι επιτυχημένοι επιχειρηματίες στον τουρισμό ήταν και είναι αυτοί που προβλέπουν τις εξελίξεις, παρακολουθούν την εξέλιξη των τουριστικών αναγκών και ρισκάρουν στα νέα δεδομένα της τουριστικής βιομηχανίας.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Καταραχιά Ανδρονίκη
Uncontrolled Keywords: Τουριστικές επιχειρήσεις, Τουριστικό μάρκετινγκ, Μίγμα τουριστικού μάρκετινγκ, Νέες τεχνολογίες, Οργάνωση επιχειρήσεων
Subjects: Τ > Τουρισμός - Μάρκετινγκ
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 14 Feb 2018 08:08
Last Modified: 14 Feb 2018 08:08
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9282

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top