Οι εφαρμογές του μάρκετινγκ στον οικοτουρισμό

Κόρρος, Ηλίας and Λιορεϊσης, Ηλίας (2017) Οι εφαρμογές του μάρκετινγκ στον οικοτουρισμό. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D21_2015.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (32MB)

Abstract

Η Ελλάδα διαθέτει ιδιαίτερα πλούσιο και ποικίλο φυσικό περιβάλλον, καθώς παρά την μικρή της έκταση παρουσιάζει σπάνια γεωμορφία με έντονες αντιθέσεις και πολλές περιοχές υψηλής οικολογικής αξίας. Η πτυχιακή μας πραγματεύεται μια μορφή τουρισμού που αναπτύσσεται δυναμικά τα τελευταία χρόνια. Η ανάπτυξη του οικοτουρισμού αποδίδεται και συναρτάται με ορισμένα προβλήματα που δημιούργησε η αύξηση και κυρίως ο τρόπος ανάπτυξης του μαζικού τουρισμού και το πως συμβάλει το Μάρκετινγκ στον οικοτουρισμό. Στο πρώτο κεφάλαιο θα αναφερθούμε στον όρο Μάρκετινγκ και το πως λειτουργεί γενικά το Μάρκετινγκ. Επιπλέον, θα αναλύσουμε την εναλλακτική μορφή τουρισμού τον οικοτουρισμό και τις διαφορές του με τις υπόλοιπες εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως ο αγροτουρισμός. Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά στον ελληνικό τουρισμό όσον αφορά τις προοπτικές ανάπτυξής του και τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Ελλήνων. Εν συνεχεία στο τρίτο κεφάλαιο, θα εξετάσουμε τις εφαρμογές του Μάρκετινγκ και πως αυτές συμβάλλουν στον οικοτουρισμό. Στο τέταρτο κεφάλαιο θα εξετάσουμε τον διεθνή αλλά και τον ελληνικό οικοτουριστικό σχεδιασμό αναλύοντας τις δυνατότητες και τα προγράμματα για οικοτουριστική ανάπτυξη επισημαίνοντας τα προβλήματα και τις επιπτώσεις. Στο επόμενο κεφάλαιο θα αναλύσουμε τον αειφορικό τουρισμό και θα δούμε τον τρόπο σύνδεσης με το Μάρκετινγκ για σωστή αειφόρο ανάπτυξη. Στο έκτο κεφάλαιο θα δούμε πως λειτουργεί ο οικοτουρισμός μέσα από δύο παραδείγματα στον Νέστο και στην Αχαΐα. Στο έβδομο και τελευταίο κεφάλαιο παραθέτονται πληροφορίες για τα θεσμικά όργανα και τους νόμους που προστατεύουν το περιβάλλον. Τέλος αναφέρουμε τα συμπεράσματά μας για τις εφαρμογές του Μάρκετινγκ και του του οικοτουρισμού.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Αντωνιάδης Ιωάννης
Uncontrolled Keywords: Αειφορικός τουρισμός
Subjects: Μ > Μάρκετινγκ
Ο > Οικοτουρισμός
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 13 Dec 2017 11:48
Last Modified: 26 Jan 2018 07:43
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9169

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top