Η μελισσοκομεία ως παράγοντας οικονομίας και καταναλωτική διάσταση

Κοκκινίδου, Σοφία Σ. (2017) Η μελισσοκομεία ως παράγοντας οικονομίας και καταναλωτική διάσταση. BSc thesis, ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

[img] Text
D34_2017.pdf
Restricted to Registered users only
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (18MB)

Abstract

Η πτυχιακή αναφέρεται στην επιχειρηματικότητα του μελιού. Αρχικά αναφέρεται η ιστορική αναδρομή του μελιού και στη συνέχεια παρουσιάζονται τα είδη μελιού και οι θεραπευτικές ιδιότητές του. Έπειτα αναλύεται η παραγωγή του μελιού και τα διάφορα προϊόντα που προκύπτουν από την παραγωγή. Επιπλέον διατυπώνεται η επιχειρηματικότητα και η οικονομία του μελιού στην Ελλάδα. Τέλος προβάλλεται η κατάταξη της παραγωγής του μελιού σε άλλες χώρες εντός και εκτός της ΕΕ και παρουσιάζονται οι εισαγωγές και οι εξαγωγές μελιού ανά χώρα.

Item Type: Thesis (BSc)
Corporate Creators: Σερδάρης Παναγιώτης
Uncontrolled Keywords: Χαρακτηριστικά αγοράς μελιού
Subjects: Α > Ανταγωνιστικότητα
Μ > Μελισσοκομία
Divisions: Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
Depositing User: Προσωπικό Βιβλιοθήκης
Date Deposited: 12 Dec 2017 07:17
Last Modified: 26 Jan 2018 08:12
URI: http://anaktisis.uowm.gr/id/eprint/9166

Ενέργειες (απαιτείται σύνδεση)

View Item View Item

Created by  Elidoc

To Top